Vi har väl alla våra röror som skulle behöve rensas, så även jag. Ibland känns det som om jag bara hinner rensa upp så börjar det hopa sig igen, den kan ju förstås bero på att jag är utrustad med nån sorts "ekorr-gen" som gör att jag samlar på allt och har väldigt svårt för att slänga något. Det kan ju vara bra att ha:P
Nu ska jag i alla fall anta utmaningen och rensa en röra per vecka, försöka i alla fall. Första veckan blir det skrivbordet och pysselbordet. Där har det verkligen hopat sig på sista tiden.


