Det var Monika, den rara lilla människan, som hade skickat det.
I paketet låg denna vidunderligt söta lilla krans med grönt och pärlor och fin tag med vintagebild. Kan man bli annat än glad?
Jag blev jätteglad för den lilla överraskingen.
Men jag undrar om posten gör skillnad på folk eller om hon mutat brevbäraren. När jag skickade mitt brev tilll henne så tog det en hel massa dagar innan det kom fram. Hon hann knappt lägga brevet på lådan så var det framme hos mig;)
Julkorten har också börjat droppa in, dom ska jag visa i morgon. Jag har tänkt sätta upp en kedja att hänga korten i så där lite fint. Problemet är bara att jag inte riktigt vet var jag ska sätta den, det blir väl som med allt annat. Jag får flytta runt den tills jag tycker att den hittat hem.
I kväll var det julfest i skolan med teater, sång och musik och, inte minst viktigt, gott fika. Så nu är det jullov och jag kan inte riktigt fatta att det är så få dagar kvar innan julafton. Här om kvällen hittade jag flera kakrecept på nätet som jag skulle vilja prova, får se om det blir i helgen eller inte.
Nu ska jag försöka tota till ett nytt inlägg på kravallslöjd och sedan direkt i säng. Även jag måsta försöka ta mig i säng i tid ibland men egentligen är jag en nattsuddare. När andra börjar bli trötta och vill lägga sig då brukar jag vakna till och hitta på en massa projekt som måste sättas igång. Eller också måste jag hälsa på hos alla mina bloggvänner och då kan det bli sent.
Nån som känner igen sig?
KRAM
Dom här fina julbokstäverna fick jag från 
