torsdag 11 februari 2010

Rensa i röran



Vi har väl alla våra röror som skulle behöve rensas, så även jag. Ibland känns det som om jag bara hinner rensa upp så börjar det hopa sig igen, den kan ju förstås bero på att jag är utrustad med nån sorts "ekorr-gen" som gör att jag samlar på allt och har väldigt svårt för att slänga något. Det kan ju vara bra att ha:P
Nu ska jag i alla fall anta utmaningen och rensa en röra per vecka, försöka i alla fall. Första veckan blir det skrivbordet och pysselbordet. Där har det verkligen hopat sig på sista tiden.


8 kommentarer:

Unknown sa...

Hej på Dig, och tack för din hälsning hos mig :-)

~ Rensa i röran ~ härlig idé, som jag ska ta efter på studs härhemma!

KRAM ~ Eva

Ullis/Leva på landet sa...

Jag försöker också att göra det och nu har jag klarat det ända sedan nyår. Har ännu inte funderat ut vad jag ska ta i helgen.

Ha en bra helg!
kram Ullis

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Heja heja. Nu har jag en till som jag kan söka pepp hos och peppa tillbaka vad gäller veckans röjning. Kram till dig <3

Elzie sa...

Hur kan du tro det? Här är ALDRIG några röror. Bara på skrivbordet emellanåt, eller på köksbordet, eller kanske på bänken i köket, haha. Jag är suverän på att plocka fram och det värsta är att jag får plocka undan själv också!
Hoppas du har en bra helg.
Kram Elzie

Sjabbig men chic sa...

Ja, men det är så skönt när det blivit rensat i röran. Man känner sig som om man blivit 5 kilo lättare!

Hjärtekram till dig!
Lisa

Marie//Tekla Maräng sa...

Ja nog behöver man rensa i röran med jämna mellan rum. det känns så skönt i hela kroppen när man har slängt och givit bort lite grejer.
Tack snälla för värmande krya på dig hälsningar.
Kramar Marie:)

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Nu får du allt bädda om till din lilla ungdom...för du vann nämligen tävlingen. Men, vem kan neka att få sova med Baloo, fniss?!
Må så gott. Kramar

marianne sa...

Det här känner jag alltför väl igen, har t o m en bok "Rensa i röran" som försvunnit i nån hög nånstans... Kul att du hälsat på hos mej, nu ska jag uppdatera mej hos dej / Kram Marianne

http://solangen.blogg.se