tisdag 29 januari 2008

Klagomål o loppisfynd



Det ska vara lätt att blogga har jag hört men jag vet inte jag. Först gjorde jag en blogg och lade in några bilder, dagen efter var bloggen försvunnen. Då gjorde jag en ny blogg men orkade inte skriva nåt inlägg så det skulle jag göra i dag och döm om min förvåning men när jag loggade in i dag hade jag två! bloggar. Nåja, nu har jag raderat den ena och ska göra inlägg i den andra så nu får vi se om det i fortsättningen är lätt att blogga eller....




I söndags var det en strålande dag, precis en sån dag när man får lust att åka på loppisrunda så det gjorde vi. Loppisen ligger i en liten by ca. 5 mil bort så vi åkte några stycken loppistokiga och jag började direkt fynda genom att plocka på mig ett gammalt överlakan. Det ska jag sy en gardin till gäst-/datarummet av, inspirerad som jag blivit av en massa underbara bloggar:o).











Dessutom fyndade jag en del annat, som t.ex. en lampfot som visserligen är vinröd men som snart ska bli vit, plus två ljusstakar, fler små kakformar att ha värmeljus i och ett jättefint fat som jag inte riktigt vet var, när och hur jag ska använda men det löser sig alltid. Så är ser fatet ut i alla fall

Jo jag hittade ju en pampig ljusstake också men den ska jag kolla om jag inte kan göra om till en lampfot. Jag tycker i alla fall att den är jättefin, bild på den kommer senare. Nu är det bäst att försöka göra lite nytta så inte dammråttorna löper amok här, hihi.

Inga kommentarer: