fredag 19 juni 2009

Skön midommar

det önskar jag er alla. Här på bloggen händer det inte mycket och av vädret att döma kommer midsommaraftonen att få firas inomhus i år också.
Mörka moln samlas över oss och nu syns bara små blå fläckar av sommarhimlen.

Det har varit kallt och eländigt så det blir nog svårt att hitta sju sorters blommor men man kan ju alltid plocka sju maskrosor:) Sådana har vi väldigt gott om.

Maria och Daniel kommer hem i dag så vi får i alla fall trevligt sällskap, kanske kommer ett referat efter helgen.

7 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Hoppas att ni fick en bra dag och inte så mycket regn.

Ha en riktigt skön midsommar!
Kram Ullis

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Hoppas att ni har haft en trevlig midsommarhelg såhär långt. Det skulle ju inte bli nåt bra väder enligt väderprognosen men jag måste säga att det har varit rätt skapligt här iallafall.
Blogga får man göra när man har tid och besökarna får ju nöja sig med det som blir. Ibland så räcker tiden inte till och då gäller det att prioritera. Jag är iaf glad över att litet livstecken från dig någon gång ibland. Må så gott och kram till dig

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Tack för att du berättade vad blomman heter för jag var inte riktigt överrens med Prärieklockorna som jag Googlade fram. Dom ser mer ut som små rosor. tack än en gång och kram till dig <3

Elzie sa...

Jag hoppas ni hade en bra midsommar och att ni njuter av sommaren.
Kram Elzie

Amanda sa...

EN jättefin blogg, kika gärna in på min!:D

amanda-bloggen.blogspot.com

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Bara jag som är ute å smyger. Kram kram på dig, hoppas att allt är väl :O)

carrie sa...

hejsan.. det var ett tag sedan . jag hoppas det är bra med dig... nu har jag semmester och njuter.. mycket plannerat för semestern få se vad man hinner..
ha en trevlig sommar och ta det lungt i trafiken..mvh carola