lördag 29 januari 2011

Ordknappt

Den här listan har jag snott hos min vän Ingrid

 

1. Var är din mobiltelefon? Fickan.
2. Var är din andra hälft? Sover!
3. Ditt hår? Rufsigt.
4. Din mamma? Himlen
5. Din pappa? Himlen.
6. Det bästa du vet? Glass.
7. Din dröm i natt? Bortglömd.
8. Din dröm/ditt mål? Okänd.
9. Rummet du är i? Sovrum.
10. Din hobby? Bloggläsning

11. Din skräck? Mörker.
12. Var vill du vara om sex år? Maldiverna

13. Var var du igår kväll? Hemma.
14. Vad är du inte? Arg.
15. En sak du önskar dig?Semester .
16. Var växte du upp? Lycksele
17. Det senaste du gjorde? Facebookade.
18. Dina kläder? Stora .
19. Din tv? Större.
20. Ditt/dina husdjur? Inget.
21. Din dator? Slö.
22. Ditt humör? Ojämt.
23. Saknar någon? Mamma.
24. Din bil? Saab.
25. Något du inte har på dig? Balklänning .
26. Favoritaffär? Pysselbutiken.
27. Din sommar? Avslappnad.
28. Älskar någon? Mycket.
29. Favoritfärg? Svart.
30. När skrattade du senast? Nyss .
31. När grät du senast? Längesedan.

Så har jag det, bara så ni vet:D

1 kommentar:

Monika sa...

Ja, visst är den ljuvlig min servis! Just den där bara älskar jag!

Intressant läsning! Lånar listan och publicerar hos mej också.

Kul med lite annat än bara heminredning för en gångs skull :o)

Men hur jag ska kunna svara med bara ett ord står skrivet i stjärnorna :o) Hahahah! Vi får väl se hur det går!

Ha det bäst underbara DU!

Kram

Monika