torsdag 27 november 2008

PAKET OCH AWARD

Jag fick ett jättefint paket

I det paketet låg en fin strut



och ett silvrigt trähjärta från Anki i Strandviksvillan
Hon och jag gjorde en bytesaffär, hon fick virkade hjärtan av mig och jag fick dessa jättefina saker och jag är sååå nöjd:)


Dom här fina julbokstäverna fick jag från Carina/Ängeln i vitt
hon är en riktig ängel för hon tog sig tid att göra bokstäverna till mig och en tag med en fin vintagebild skickade hon också med.
Hon ska snart få nåt av mig också:)
Jag gillar byteshandel




Från loppisen hos Hanna i Det stora grå huset
har jag köpt dessa stora trådrullar och från Siv/Vit spets
har jag köpt dom fina vintagekorten som står tillsammans med rullarna.
~*~*~
Det har varit som julafton här. I går fick jag paketet från Stoff&Stil, ett fint tyg med änglar (vad annars) som jag ska sy något av. Och fint tyg som ska fållas och dölja vårt tråkiga köksbord, det är belagt med något som ska göra att det tål lite spill. Hoppas att det fungerar.
~*~*~


Den här awarden fick jag från

Tekla Maräng och Viveka i Bläckhornet

för en vecka sedan.

Visst är dom gulliga, jag känner mig hedrad, varm och glad:)

~*~*~

Nu ska jag skicka den vidare till ett gäng underbara bloggare

närmare bestämt till dessa:

~*~*~
Om livet i ett skatbo

Skrivannes funderingar

Tant Theas lilla torp

Betongsnäckor och änglar

Ängeln i vitt

Mormors hem

Tidsmästarinnan

~*~*~

KRAM






8 kommentarer:

~ Eva ~ sa...

Tack för awarden gulliga du! :-)))

Och vad mycket fina prylar du har ökat på med därhemma!

KramKram från Eva

Vero sa...

Vad kul med byteshandel. Kanske man skulle testa på?!

Ha en fin dag!

Unknown sa...

Va fin bild på loggan!!

Å utmärkt smart idé det här med byteshandel :)
Mycket fina saker du fick.

Du - om du kikar in hos mig så hittar du nåt litet där ...

Kramar Malin :)

Tidsmästarinnan sa...

NÄMEN Ååå vad glad jag blir!! Tack snälla du!!
Jag blir alldeles varm i hjärtat!
Kraaaam!
Susanne

Anneli sa...

Tack Snälla rara du - vad glad jag bli... ;)
Kramar/Annelie

Anonym sa...

Oj, till lilla mig? Wow! JAg vet inte vad jag ska säga! Tusen och tusen tack! En award till mig! Jag blir alldeles stum...Kram Anna

StrandviksVillan sa...

*Fniss* där är den ju nu! Imorrn ska jag visa dina ljuvliga hjärtan!
Kramis på dig!

Floralis sa...

Hej!
Tack för att du gör "reklam" för våra fina julkort på din blogg... : ))
Jag har tryckt upp dem efter mina gamla original kort och vissa har redan passerat 100-årsstrecket.
Vilken fin sida du har och roligt att se att även du finns här uppe i norr.
Ha det gott!

Toodiloo!
Anneli