fredag 21 mars 2008

GLAD PÅSK


Nu är det länge sedan jag skrev något på bloggen men orken har inte varit på min sida på sista tiden. Nu känns det lite bättre så efter helgen tar jag i med nya tag hoppas jag. Jag har också haft en del pappersexercis som jag varit tvungen att göra mellan anfallen av dålig nacke och akut letargi.


Nu är det i alla fall påskpyntat och städat och vi väntar bara på lilla yrvädret Tilde, mitt första och enda barnbarn på 4 år. Hon äääälskar att åka till farmor och farfar så hon ville åka direkt efter dagis i går och blev mycket besviken när hon insåg att hon måste vänta till i dag.
Många kramar och påskpussar från
Engelen själv:o)


3 kommentarer:

Eva Agnes sa...

Tack för påskhälsningen. Ja, det var verkjligen längesedan vi "sågs".
Hoppas att du känner dig bättre. Ont i nacken och annan värk är inte kul att dras md.
Ha en skön påsk du också.
Kramar Eva Agnes

Dorthe ♥ sa...

Tack det samma! Så fint du har pyntat!

Kram
Dorthe

My little footprints sa...

Hei!
Hvordan går det med deg? Håper at du er i bedre form nå! Hos oss er det winter wonderland om dagen, skikkelig mye snø, og jeg som hadde håpet at våren skulle dukke opp! ;)
Ønsker deg en fortsatt god uke og god bedring!
Klemmer fra Beth