lördag 5 april 2008

Läänge sen sist

Det blir visst lite si och så med bloggandet just nu och det är typiskt mig, jag tappar gnistan emellanåt och då händer just ingenting. Hemmet blir inte speciellt ompysslat utan jag nöjer mig med att städa undan det värsta när det blir allt för mycket framdraget.

Pysslar lite gör jag ändå så jag har virkat ca 4 meter spets som ska skickas till Norge och så håller jag på att sticka tunna ullsockor.






Bilderna blev lite suddiga men det syns nog ändå vad det föreställer hoppas jag. Sockan ser lite märklig ut men den blir riktigt fin på foten:o)

Vi har ju förstås varit ute med skotrarna också under den här tiden och när det är fint väder så är det ju mysigt.


Dom här änglarna var hemma på besök före påsk, den till vänster är min och den andre är hennes pojkvän.


Nu ska jag se till att få mig något i magen och sedan blir det nog lite mer stickning, kanske jag borde pressa spetsen och se till att få den inpackad för Norgeresan, kanske. Ska i alla fall se till att få det gjort under veckan som kommer.


Ha en bra helg

1 kommentar:

My little footprints sa...

Hei min venn ;)
Så fint å se deg her igjen ;) Jeg har jo lurt litt på hvor du har blitt av vet du ;) Du har vært virkelig snill som har laget denne blonden til meg, gleder meg til å få den i posten! Kjempesnill er du ;)Den er utrolig fin!
Håper at energien og lysten kommer tilbake. Noen ganger er det bare slik, og da er det viktig og ta en dag om gangen. Snart er det lysere tider, og da vil du føle at solen vil gi deg ny energi! Det håper jeg iallefall! ;)
Ønsker deg en kjempefin helg! Får håpe at vårsolen treffer deg der du bor ;)
Klemmer fra Beth