torsdag 28 januari 2010

Windows Live Writer

Det här programmet ska ju vara så bra så nu ska jag verkligen prova, igen. Förra gången tyckte jag inte alls att det var speciellt bra och jag avinstallerade ganska fort. Egentligen vet jag inte om det var programmet det var fel på eller om det var mitt tålamod. Jag har nämligen så mycket tålamod som ryms på ett knappnålshuvud, den gamla sorten som bara är som en lite flugskit.

Bloggbilder 112

Den här bilden är bara ett test för att se om det fungerar som det ska. Personligen tycker jag nog att det blev lite häftigt. Men egentligen borde jag nog gå till sängs nu i stället för att leka. Eller kolla bloggar en stund kanske, det känns mer lockande eftersom jag är hur pigg som helst för tillfället.

2 kommentarer:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Hej!
Såklart att du ska hänga med, för vem vill inte snusa med Boloo,fniss.
Vilket härligt kort, det där blir nog kanonbra. Jag är helkass på att fixa såna fina bilder :(
Nu ska jag rusa iväg på byn en sväng. Kramis

Ullis/Leva på landet sa...

Det verkar ju som om du fick till det. Fördelen som jag ser det är att jag får mina rader och bilder där jag vill utan att bli heltokig. Hoppas att det ska funka för dig nu.

Ha en bra helg!
Kram Ullis