torsdag 15 januari 2009

Trött, zzå trött, zzzååå trött....zzzz

Hej alla mina vänner
Tack för att ni varit så snälla och rara och skickat gulliga kommentarer fastän jag varken svarat eller skrivit några inlägg på sistone.
Jag vet inte vilket elakt virus som har angripit mig men jag är så himla trött och slut och febrig. Jag orkar absolut ingenting, sover mest och när jag är vaken så är jag totalt hjärndöd, feber har jag också men ingen snuva så nån förkylning är det inte men det verkar inte gå över alls.
Jag lovar att jag ska komma runt och hälsa på er senare men just nu orkar jag ingenting.
KRAM

16 kommentarer:

angelsusanne sa...

Men stackare....låter inte kul det virus du har fått i kroppen.
Hörde att Danne är hos er.Hoppas att han låter dig sova och ägnar sig åt A i stället???
Krya på dig så höres vi när du har skrämt bort de elaka krypen i kroppen.Stor kram

Leamarlené sa...

Hoppas du kryar på dig. Det är så konstig influensa i år..alla har allt möjligt.

Kram, Marlene

LillaFlisan sa...

Men hjärtat......Håller tummarna att du piggar på dig snart!!!!!


Stor kram


Flisan

Interiörboden sa...

Usch, vad jobbigt!! Hoppas att det går över snart så att du blir pigg och frisk igen :)

Krya på dig!!
Kram Sandra

Monika sa...

Men där är du ju! :o) Så tråkigt att du också bliddit sjuk. Har du samma som jag månne? Det suger totalt ut all ork. Man känner sig nästan vacumpackad!

Vila och kurera dej och ta den tid som behövs för att du ska bli pigg och raskt igen så hörs vi sedan.

Massor av kryapå kramar

Monika

Anonym sa...

Ta det lugnt! Vi kan vänta! Du kan läsa ikapp när du har ork! Krya på dig! Kram anna

Petra C sa...

Låter inte roligt. Krya på dig!

Kram Petra

Widénskan sa...

Åh.. Krya på dig gumman!
Kramar
Christine

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Hej min vän.
Det lät inget vidare, hoppas att du kryar på dig snart. Bloggvärlden hinner du med, det viktigaste är att bli pigg.
Här är det ganska så bra. Gruvar mig inför begravningen som är i morgon. Tiden har bara runnit iväg, nu är det över en månad sen allt det tragiska hände...Hur som helst ska det bli skönt att ha den biten avklarad. Livet måste ju gå vidare på nåt konstigt vis.

Önskar dig en bra dag och kram på dig från mig. <3

StrandviksVillan sa...

Nämen huvva! Det där låter precis som det vår dotter hade i december. Hon hade feber i 20 (!!) dagar totalt i sträck och huvudvärk och sov nästan hela tiden, men inga förkylningssymptom? Fast så illa blir det säkert inte för dig.

Stort krya på dig nu!!
Kram på dig, från A-C

Marie//Tekla Maräng sa...

Fy vilket elakt virus som har bosatt sig i min vän. Hoppas att du kryar på dig så fort det går många goa varma kramar Marie

Elzie sa...

Det låter inget vidare. Hoppas det där viruset är snällt nog och lämnar din kropp snart.
Ha en bra helg trots allt.
Kram Elzie

Ullis/Leva på landet sa...

Låter verkligen inte kul med ett sådant elakt virus. Hoppas att du blir piggare snart.

Ha en bra vecka och krya på dig!
Kram Ullis

Marie//Tekla Maräng sa...

Väntar så gärna på att du blir pigg och kry igen, tills dess ha det gott Marie:D

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Hoppas att du har kryat på dig snart. Kram

Unknown sa...

Åhh,så jobbigt du måste ha det vännen!Precis sådär har jag med kännt mig..orkar ingenting..orkar inte blogga när man känner sig så trött.Vill också bara krypa ned i min säng och bara sova,hade problem med magen ett tag..efter det så har jag kännt mig hängig och haft feber jag med.

Krya på dig,
Kram Maria