torsdag 18 februari 2010

Jag vann, jag vann, jag vann!


Jag vann utlottningen hos Bröderna Bus .
Vad vann jag då?
Jo jag vann ett bäddset med motiv från Djungleboken. Fantastiskt, det blir Tilde (6 år på söndag) som får sova i det, Adam (14 år i morgon) är nog inte så impad av Djungelboken längre. Till honom ska det gärna vara något tekniskt.
Jag är jätteglad över att ha vunnit, jag brukar nämligen inte ha nån större tur i lotterier. Har ju varit med i många utlottningar och aldrig vunnit nåt trots att jag kapat åt mig flera lotter genom att länka med bild m.m. Den här gången orkade jag inte länka, jag lade bara en kommentar och vips var vinsten min.
Så det kan bli :)
Ha nu en riktigt bra dag i snön och solen/snöyran/slasket/kylan, ja vad ni nu än har för väder.

9 kommentarer:

sylvia sa...

god torsdag.
gratulere med fin gevinst,herlig senge sett,
godt å vinne noen ganger
ønsker deg en herlig dag.
snør her å blåser.
klem fra sylvia

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

Grattis :-)))
Vad roligt att Du vann!

Ha det fortsatt gott du med.
Här snöar det lite lätt, och jag ska strax ut på en strosvandrartur...

Kram ~ Eva

Ingrid sa...

GRATTIS!!

Elzie sa...

Grattis till vinsten. Alltid roligt när lotten råkar falla på en, haha.
Hoppas du har en bra söndag.
Kram Elzie

Ullis/Leva på landet sa...

Stort grattis till dig. Visst är det kul när man vinner. Det gör en så glad.

Kram Ullis

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Hejsan!
Hoppas att du har haft en trevlig helg. Visst var det den här som du skulle uppvakta ditt barnbarn. Isf hoppas jag att ni har haft det jättemysigt. Må så gott. Kram kram <3

Monika sa...

Hej söta lilla DU :o)

Oj, vad du har varit duktig på att göra inlägg. Jag har suttit här och läst bakåt ett långt tag nu. Som vanligt så finner jag dina inlägg både underhållande och intressanta.

Du verkar vara en sån mysig och härligt vimsig människa. Hihihi, bara det där med telefonen i bakfickan…… Sitter här och ler stort! :o) Vimsiga människor har så mycket personlighet. Något jag värdesätter o gillar.

Så kul att du vann! Jättegrattis till dej!

Själv är jag ju rätt så frånvarande i bloggvärlden för tillfället. Luften gick liksom ur på nåt vis. När hälsan krånglar och tröttheten slår klorna i en så försvinner inspirationen.

Viljan finns alltid kvar, men när orken saknas blir det lite si och så med allting.

Jag blev faktiskt väldigt inspirerad att besöka dej här idag. Tror bestämt jag saknar skrivandet lite i alla fall :o)

Självklart vågar du ringa!

Må så gott vännen!

Kramar

Monika

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Hej!
Ja vi har ju snöstorm idag vi med men det gäller att hitta ljuspunkterna ;P
Kom paketet inte förrän fredag? Det lät konstigt men man ska aldrig bli förvånad!
Hoppas iaf att du hade en trevlig helg. Kram i massor <3