lördag 9 februari 2008

Här bor vi m.m.

Jaha, så var det då lördag igen och jag vill åka till loppis, hihi. Jag är nog beroende för varje lördag jag inte åker dit så känns det som om jag just nu missar FYNDET! det som man bara får en chans i livet. Får väl se om det är någon som vill hänga på eller om jag ska ta mig en runda alldeles själv, åker jag ensam så får jag ju in mera i bilen, hehe.


Jag har varit ute och kollat butiker på internet och hittat mycket som jag VILL HA, här är i alla fall ett par småsaker som kanske, kanske hittar hem till mig






Dessa hittade jag på Mixin en butik,bland andra. som jag älskar att "titta in" hos men ännu inte handlat ifrån













Fågelburen med stort F hittar man hos Lyck-Annas hos henne har jag handlat och jag är supernöjd med servicen och det trevliga bemötandet. Rekommenderas varmt!


Där finns naturligtvis en hel del annat som också är värt att köpa men.....sambon tycker nog inte att det är prioritet nr1 och eftersom det är han som tjänar dom stora pengarna i hushållet så får jag väl ligga lågt ett tag och glädjas åt det jag redan köpt hos henne. Vad det är ska jag visa vid ett senare tillfälle.






























































































Till slut tänkte jag bara visa hur det ser ut hemma på vååååran gård i byn en tidig morgon i snöväder.




4 kommentarer:

Nygammalt sa...

Här var det snö! =)
Fina saker du har hittat på nätet, förstår att du är nöjd med den fina buren.

Som svar på din fråga så har jag köpt hängaren för 19 kr(!) på Indiska och de små klämmorna har jag köpt på Tradera.

Ha en bra söndag!

My little footprints sa...

Hei!
Ja jeg må le litt, jeg har det akkurat som deg! Jeg vet ikke hvordan den plutselige loppissjuken kom over meg, men nå er jeg jo blitt helt hekta! Jeg bare må på loppis og se om jeg finner meg noe fint! Og i morgen skal jeg virkelig gå å kose meg rundt på forskjellige loppiser! Jeg er så heldig at jeg bor ikke langt i fra svenskegrensa, bare ti minutter, og på grensen så ligger det en loppis som jeg har blitt så glad i! Jeg er der iallefall annenhver uke! Og det er alltid noe fint å ta med seg hjem! Hele mitt hus blir snart en liten loppis ;)
Fine ting du har funnet fram på nettet, jeg var å besøkte en del nettbutikker i helgen, og fikk bestilt meg en del saker fra to ulike butikker, gleder meg til å hente de på posten!
Ønsker deg en fortsatt fin mandagskveld!
Klem fra Beth

Centralt i stan sa...

Vilken vinter ni har ...härligt ...här blommar snödropparna ...inte så dumt men ... Vilka fina saker du hittat , skulle också kunna tänka mig en del av dem .
/L

Lyck-Annas sa...

Tack för att du skriver så fin om mig, det värmer!
Alltid kul att läsa lite respons från kunder!
Hoppas du får en bra och njutbar Påsk!