torsdag 28 februari 2008

En dålig dag



I dag har det varit en dålig dag, min nacke har spöka riktigt ordentligt så jag har mest legat och tyckt synd om mig själv. Hoppas bara att det ger sig innan Lördag, det är ju marknad i vår närmaste stad och sonen vill gärna dit.
Tack till er som lämnar en liten kommentar, det värmer och muntrar upp.
Lägger in en bild på mina hjärtan som är sydda av en gammal handduk som min mormor hade. På det viset blir jag påmind om henne varje dag, hon var min ängel.


Ha en fortsatt bra kväll.



6 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Hoppas att du blir bättre!!!

Vilka fina hjärtan! Kramis!

Hemma hos Klara... sa...

Men vad fint man kan göra av en handduk! Hoppas du blir bra i nacken!!

Kram Helena

Dorthe ♥ sa...

Vilka underbara hjärtan! Jag älskar hjärtan, men det vet du nog redan ;-)

Krya på dig kram
Dorthe

Philura sa...

Hej!
Tack för besöket på min blogg! Kul att du tycker om mina trådarbeten. Jo, jag gör lite och säljer om du är intresserad. Tyckte om dina hjärtan och dina virkade spetsar. Jättefina! Hoppas nacken blivit bättre. Maila gärna philura@passagen.se om du vill köpa något.

lottens vita och gröna sa...

halloj, vad kul att hitta hit! vad fint du gjort med handdukaen, så söta hjärtan, jag länkar dig med! krya på kram lotten

vitating sa...

Hej!
Tack för besöket på min sida! Blir bara glad om du vill länka mig!
Så fina hjärtan av handdukar!! Den önslelistan från mixin har nästan jag oxå!
Och du, ett hem behöver inte vara vitt för att vara vackert, alla har olika stil, det viktigaste tycker jag är att man gör sitt hem till något personligt och vackert i sina egna ögon, en rofylld plats där man trivs o tankar energi!

Kramar Vitating