fredag 16 maj 2008

Temavecka: Fredag - Metall


I dag är det sista dagen i temaveckan som ellas inspiration hittat på. Det har varit jättekul och ett och annat huvud har skakats här på gården men jag har aldrig varit så flitig med bloggningen som nu, dessutom har jag ju hittat till en massa nya mysiga bloggar.

Här är mit metallbidrag, metall är ju inte bara metall utan kan också symboliseras av vita och grå saker så jag tog med lite snö, barnbarnets första cykel, en gammal rostig tunna, ett gammalt tvättfat och....naturligtvis en traktor. Vi bor ju på landet.

Ha nu en riktigt fin helg alla rara människor

12 kommentarer:

Ellas Inspiration sa...

Fina bilder! Va roligt att du gjort nya bekantskaper under veckan! Tack för din härliga insats och ha en mysig helg! Kram Karin

Lisas torp sa...

Tackar för titten hos mej och önskar dej en skön helg!

Kul idé med tema! Så många prylar du fick ihop! Tvättfatet känner jag igen!

Kram

Lisa

Ullis/Leva på landet sa...

Tack för att du tittade in hos mig och för din kommentar. Snön har fullkomligen vräkt ner hela dagen och det fortsätter som om det aldrig skulle ta slut.

Kram Ullis

Tingeltangel sa...

Vad flitig du varit med temat. Många fina bilder du visar.

Jenny Oak Fae sa...

Tack för kommentaren! Jag kan ju erkänna att mitt sovrum inte ALLTID ser så välstädat ut..!

; )

Kram, Jenny

<3

Eva Agnes sa...

Hej karina!
Tack för besök och kommentar hos mig. Jag blir så glad av alla kommentarer.
Roligt med tema. Det var längesedan jag gjorde ett tema,.
Kramar Eva Agnes

Vit Spets sa...

Ja du! här inne fryser vi oxå men jag vägrar slå på värmen igen...däremot slår jag gärna på kaminen...hihihi
Kramis
//Siv

Inspiration i vitt sa...

Hej om du visste vad glad jag blev över din kommentar till min nya blogg (trodde ingen skulle hitta dit)Tack.Det är kul med oliga teman kram på dig/ ingelaB

lottens vita och gröna sa...

hallå karina! det här med bloggningen är både kul och svårt på ett sätt...det är ju lätt att trilla dit och tycka att alla har det bättre, och det kommer ju alltid vara så ju, nån som jag tckewr gör det bättre och det leder till att jag tycker att det jag görinte duger, hm nedrigt svårt, jag får ju för mig titt som tätt att jag skriver blajjigt och att folk tror at jag är ett nut! men nu har jag mer och mer kommit fram till att det är sån jag är, en nut, hihi! och det är kul och jag accepterar mig som jag är och bara njuter att hälsa på hos er, det bygger upp mig inte tär, inspirerad isf jagad...blajjar jag? varmastekramen och tack du going för din hälsning// lotten

RANA sa...

Tack för härliga ord hos mig. :-)

Men Karina, vilka bilder!!! Jag njuter av bilder på fallfärdiga lador(?), vilda forsar och andra sköna naturbilder. Vackert fångat!

Kram, Rana

angelsusanne sa...

Hej och äntligen har jag kommit in i din blogg. Har försökt massor av gånger.Tack för alla fina meddelanden du har lämnat på min blogg.Och tusen TACK för rosen när jag fyllde år.Snart får jag äntligen träffa dig om en liten stund.Spännande!!!!!
Kram Susanne

angelsusanne sa...

hej och tack för senast.Det var verkligen roligt att få lära känna dig.Du hade så gott skratt.....ha det gött så höres vi kram Susanne