tisdag 13 maj 2008

Temavecka: Tisdag - Trä

Jag hade ju tänkt mig att vara med på temaveckan som ellas inspiration startat men naturligtvis hann jag inte med gårdagen. Jag är nämligen en tidsoptimist av stora mått så.....I alla fall så hoppar jag på idag med Trä

Jag tog med kameran ut och fotade enklast möjliga illustration av trä - alltså trä - känner mig inte så klurig i dag. Jag var tvungen att ta med nåt rostigt också från vår såg :) rost och trä tillsammans är så fint.

Fint är däremot inte vädret här i dag, bara 2 grader varmt och väldigt blåsigt och halv tolv i dag så det ut så här utanför fönstret. Om ni tittar ordentligt så ser ni dom vita prickarna i luften, det är snö. Fy blä, jag är så less på det här viset blir vi ju aldrig av med snödrivorna

Så till något helt annat


Man ska ju inte leka med maten men i lördags lekte A med maten och resultatet blev en flirtande gubbe. Söt eller hur.

Ha en fortsatt bra dag

det ska jag :)

4 kommentarer:

Ellas Inspiration sa...

Jätteroligt att du hänger på! Fina tolkningar! Ha en fortsatt mysig tisdag! Kram Karin

carrie sa...

hejsan och tack för besöket.. . vilka fina bilder du har och fin sida. jag var tvungen att fixa ett konto på google för att kunna skicka ett svar till dig ""ler"" kika gärna förbi fler gånger. kul med nya bekantskaper mvh (//carrie..

Tingeltangel sa...

Tack för din kommentar til mig... Sverige är verkligen avlångt. Tänk så många veckor våren skiljer mellan södra och norra Sverige.

Birgitta sa...

Hejsan och tack för besöket på min blogg, kul att du tittade in. Här är vädret grått och trist,men ännu ingen snö. Jag förstår att snön inte är efterlängtad så här års, nu vill vi ha sol och sköna vindar. En fint leende kaka piggar alltid upp. Kram Birgitta