onsdag 14 maj 2008

Temavecka: Onsdag - Eld


Här är mitt bidrag till dagens tema: vår egen majbrasa, kaffeeld, barnbarn i rött och sonen o hans medartister under ett uppträdande i Umeå.
Så här flitig med att göra inlägg har jag inte varit förut men det är kul att hänga med på nåt som även andra gör. Man vill väl vara "en i gänget":) Jag har varit inne och tittat hos en massa andra och alla har så fina bilder. Det är ellas inspiration (länk i förra inlägget) som startat temaveckan, titta gärna in hos henne och följ länkarna in till alla andra som är med.
Ha en eldig dag
det ska jag:)

9 kommentarer:

Ellas Inspiration sa...

Vilka härliga bilder! Ha en fortsatt mysig onsdag! Kram Karin

Kaffebönan sa...

Mycket bra, visst är Ellas inspiration kul:-)
På det här viset hittar man bloggar som man aldrig kanske hittat annars:-)

Kaffebönan sa...

Min andra blogg med foton finns här.. glömde;-)
http://caffepaus.blogg.se
/Pialotta (Kaffebönan)

me and alice sa...

Hej!
Vilken härlig brasa! Vad är det för spännande sonen och hans vänner uppträder med? (lite nyfiken*fniss*)
Visst är det en diskbänk vi köpt och zinkhon är kvar inuti, men dessvärre väldigt trasig och sliten...
kram /susanne

Linneagården sa...

Hej & Tack för kommentaren inne hos mig. Blogga är kul & man kan lätt bli beroende, Välkommen i "gänget"

Trevlig kväll /madelene

En liten AnCa sa...

Kul att du oxå gillar temaveckan! Det är så spännade att titta in på nya bloggar som din till exempel. Gillar dina eldiga bilder. Hoppas vi ses i morgon oxå!

Kramis // AnCa

Katta sa...

Men vad är det din son gör? Är han eldslukare? Ser spännande ut i allafall. Kram Katta

Jes/Vita villa vila sa...

Vilken urmysig blogg jag just fann!

Kommer gärna åter :)

Jes

me and alice sa...

Oj, det lät spännande!!!
Dom borde varit med på Talangjakten på tv4!!
kram Susanne