onsdag 5 maj 2010

Den 10:e bilden

Jag har fått en AWARD från Fru Bus

garngrynet_thumb[1]

Visst är den fin.

Jag blir verkligen glad varje gång någon vill ge mig en award, det gör att man känner sig uppskattad, men jag kommer inte att skicka den vidare till en enskild person. Jag skickar den till ALLA som läser min blogg. Ta  med AWARDEN och UTMANINGEN som hör till och känn dig UPPSKATTAD av MIG för att du läser min blogg och lämnar en kommentar.

UTMANINGEN  är att visa det tionde fotot i bloggen

Hemma hos 035

det är taget i februari 2008 och visar ett hörn av mitt kök med skåpet som jag inte älskar men inte kan vara utan.

Tack snälla du som skickade awarden till mig, kram på dig.

5 kommentarer:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Tack själv. Det föll mig idag att du var en av dom första vänner jag träffade på bloggen. Det är snart två år sedan och jösses vad den tiden har gått fort.
Ha en fortsatt bra dag. Kram

StrandviksVillan sa...

Nämen hej Karina!
Jag var inne och kikade rätt ofta förr under din paus, visste inte att du börjat blogga igen nu.

Hoppas ni mår bra allihopa!
Hos oss är det väl lite sisådär just nu med Lillebror, jag ska ringa nåt samtal i morgon... Kanske bara jag som är onödigt orolig, men man vill ju ta reda på.

Kul att du hälsade på!
kram, Ann-Christine

Monika sa...

Grattis goa rara frun till awarden. Den är DU verkligen värd på alla tänkbara sätt, men allra främst för att DU är DU.

Varmt tack för att du sänder den vidare till alla oss andra också.

Idag har jag varit ut och rantat en liten sväng. Soligt o fint har det varit. När jag kom hem åkte jag raka spåret förbi min svärmor.

Drack te och surrade bort en stund :o)

När jag sedan körde hemåt och svängde av efter "vår" lilla väg, så såg det så blött och slaskigt ut. Tänkte.... här har det nog regnat ordentligt. När jag sedan svänger in på gården ser jag att det snöat så in i byttan. Snacka om lokalt snöfall alltså! Precis över vår tomt och en bit ner efter vägen låg 6-7 cm snö. Helvitt igen alltså! Skit också! Nu när man äntligen börjat se lite barmark! :o/

Bara hoppas att det snart smälter bort igen. Sol sol sol, står högt på min önskelista just nu :o) Säkert på alla andras också ;o)

Titta! Nu blev jag visst i gammal god form igen ;o) Och skriver en hel roman! Hihihihi :o)

Ha det gott & Må så gott!

Kram

Monika

Barbro sa...

Hej!
Tack för ditt besök på min blogg.

Din blogg, tilltalar mig verkligen och hit kommer jag att komma tillbaka.

Jag antar utmaningen!
Trevligt att du är från Norrland!

Ingrid sa...

Väl bekomme, som svärmor brukar säga :) Och tack!

Det var förresten det finaste skåp jag sett på länge!!! Var rädd om det. Kramis!