måndag 3 maj 2010

Mållös – överväldigad

för att inte säga djupt överraskad är jag i dag. Jag gick in och kollade min mail och där hade jag ett kryptiskt meddelande om en repris. Vilen repris undrade jag då och gick genast in hos busarna och kollade vad som stod på. Gissa min överrasknin när jag upptäckte att jag vunnit i hennes utlottning

P4220442

Kärlek, vem vill väl inte ha det så jag bara tackar och tar emot och skickar ett stort lass med kramar till Busbloggerskan och fru Fortuna :)

Nu känns det genast lättare att begrava mig i papper papper och åter papper. Nä, inga trevliga papper som typ scrappapper utan vanliga tråkiga bokföringspapper.

Men efter det ska jag göra några kort minsann nu när jag ändå är full av KÄRLEK.

3 kommentarer:

Ingrid sa...

Kanske läge att skriva kärleksdikt nu? :D Grattis!

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Jamen viist var det skoj. Grattis.
Jag sk aupp på byn och skicka visten idag. Visst är det samma adress? Må så gott. Kram

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Verkar ha lite benägenhet att stava fel idag, fniss.