torsdag 20 maj 2010

Lite skapande

Jag har faktiskt varit riktigt produktiv senaste tiden. Några kort har jag gjort och en liten minnesbok

Scrappat 006 Scrappat 008

Detta kort gjorde jag för att skicka till en vän för att hon skulle veta att jag tänker på henne.

BIA-album

Det här minialbumet gjorde jag med min BIA, det blev jag riktigt nöjd med. Här är det inte riktigt färdigt, jag satte på ett par blommor och en biljett som dekoration på framsidan. På insidorna har jag bara satt ganska diskret mönstrat papper.

Scrappat 011

Det är ju meningen att mottagaren ska göra slutfinishen med sin egen personliga stil. Jag har skrapat, rivit och distressat alla papper. Nya oförstörda papper stör mig lite;)

Scrappat 013

Hon som fick albumet blev i alla fall glad och själv är jag rätt nöjd med mitt första BIA-album, det lär inte bli det sista.

Om ni vill se hur framsidan ser ut färdig så kan ni göra det här .

Scrappat 024

Det här kortet har jag gjort till en utmaning på Kort i fokus men jag har inte hört något från dem så jag vet inte om det blev godkänt. Jag har aldrig skickat in något dit så jag vet inte riktigt vilka rutiner de har. Nu har jag i alla fall ännu ett kort klart till samlingen. Det är ju alltid bra att ha några färdiga så slipper man stressa när det är dags.

4 kommentarer:

Karina Beck sa...

Superfine ting du laver.
Du må have en god dag.

Carina sa...

Underbar minnesbok!! Jag har nästan glömt min bia... Hoppas du får en skön helg! Kram Carina

Anonym sa...

Vad du är snäll som ger till en vän!

Vera.m.fl sa...

Oj.. ja, det kan bli så fel när man önskar sig något. Just där jag befinner mig- i kustnorr- är vi relativt förskonade från vätan, det är bara sol, grönska och skitpollen som finns här för tillfället.

Vilka fina saker du skapat!! :)

Ha en bra dag!
Kram/ vera