fredag 7 maj 2010

Nu har jag gjort något nytt

igen:)

Jag har skickat in en bild på ett kort som jag gjort till Pysseltagens månadsutmaning.

scrappat.blogg

Det här är kortet som jag gjorde, jag tycker det känns lite konstigt om det blir publicerat i någon annan blogg än min. Och lite pirrigt också eftersom det är en tävling.

Stommen till kortet är ljusbrun cardstock som jag köpte när jag började scrappa och det är många år sedan.

Stämpeln har jag färglagt med Zig brushables och hjärtat har fått glaze och några pärlor till pynt.

Den stora blomman är  hemmagjord, kaffefilter förstås;) och färgad med glimmer mist och stikles.

En hemgjord pin, två knappar och tre rosor blev pricken över i

4 kommentarer:

Ingrid sa...

Du är en duktig "scrappare"! När jag var yngre skulle jag säkert hoppat på trenden, men idag har jag inte tålamod med sånt där pyssel - och ändå tillbringar jag timmar vid datorn. Är inte det underligt?

AnCa sa...

Åh vilket gulligt kort! Har inte provat "scrapping" än, men det verkar så himla kul! ( och dyrt?) Hoppas att jag kan prova nu när jag snart får lite mer tid till förfogande...

Kramis AnCa

Ullis/Leva på landet sa...

Vilket fint kort du har gjort. hoppas att det går bra i tävlingen.

Ha en fortsatt bra helg!
Kram Ullis

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Vilket fint kort du har scrappat till. Vilken mamma skulle inte bli överlycklig över att få ett sånt. Lycka till i tävlingen. Kram