fredag 6 november 2009

Kall i rumpan

Jag inser ju just att ibland har jag lite konstiga funderingar.
Som i dag till exempel.
Vi hade precis ätit och jag satt och läste när jag kände jag att jag var så kall om baken,
alltså
det kändes som om jag suttit på is en stund.
Jag funderade en stund på om jag skulle ta på ett par byxor
till
eller om jag skulle sätta mig på elementet (dålig idé)
eller om jag bara skulle härda ut.
Så började jag fundera på varför jag var så kall, det är inte kallt inomhus och jag fryser inte
alltså har jag kanske bara dålig blodcirkulation
i skinkorna.
Vad händer med kroppsdelar som har dålig cirkulation?
Jo dom kan skrumpna ihop och falla av....eller nåt.
Fattar ni vilken överraskning om rumpan trillar av nästa gång man drar ner byxorna.
Vad gör man då?
Finns det skinkimplantat?

10 kommentarer:

Elzie sa...

Ha, ha, ha! Ja, det var ju också en fundering.
Vad kul att du tittade in hos mig. Brukar kika inom här emellanåt för att se om du har skrivit något nytt.
Hoppas att både skinkorna och du får en riktigt skön helg.
Kram Elzie

StrandviksVillan sa...

Hhihii - du är crazy!
Min rumpa är så stor så den fick gladeligen trilla av - ja åtminstone lite av den :D

Tusen tack för ditt svar på mitt lite "provokativa" inlägg!!
Ingen som inte bloggar själv kan förstå vilket utbyte man har av det.
*Kastar en slängpuss*

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Hej på dig!
Jag snubblade faktiskt in till dig igår för att se hur du har det. Kul att höra ifrån dig.
Jag har tyvärr inte vaccinerat mig än, synd med tanke på det jobb jag har. Ska nog göra det när jag blir fri från den här flunsan. För det var väl ändå inte svininflue jag fick, skratt?!
Må så gott kära du. Kram kram till dig

Tea Lady sa...

Hej hej!

Kul tankegång! Första gången här så jag lämnar ett litet tassavtryck...tass tass...

Lena

My little footprints sa...

HEi!
Hahaha.. Nå måtte jeg le! Det ene fører det andre med seg når man tenkter! Akkurat slik er også jeg.. haha..helt håpløst :)
Rompa kommer nok ikke til å falle av, og gjør den det så får du si ifra, for da kan du få litt av meg; jeg har litt ekstra på lur! haha...
Ønsker deg en fin helg!
Klem Beth

Unknown sa...

Hihihi :-)))
Roligt att Du skrev några rader hos mej, så vi ~ses~ igen!

Kram från Eva

sylvia sa...

hihihihi..ja du an få sagt det...fikk så rare ilder i mitt hode.
ha en fin helg.
natta klem fra sylvia

Ullis/Leva på landet sa...

Ja du det kan man ju alltid undra:). Tror inte att jag vill vara med om det för att få veta. Hoppas att det går bra för dig i helgen.

Ha en bra helg!
Kram Ullis

Marie sa...

Funderingar är kul, och varje liten tanke leder ju bara vidare. Men vad det gäller skinkimplantat, så finns det...om nu det verkligen skulle ske.

Måste bara säga att din heading var otroligt vacker...får mig att längta efter snö och vackert väder.

Kram

Malin sa...

Fniss...här är en till som lätt drabbas av kall rumpa...o kalla knän...De blir kalla utan att jag fryser precis som du skriver om...Jag har räknat ut att det är de delar som sticker ut från kroppen o därav få ta mest stryk...Näsan ligger också lite illa till...
Kul med nybesök på min blogg och jag har kikat lite hos dig...gillar ditt sätt att skriva...
Ha det gott...

Kram från Malin