torsdag 12 februari 2009

Ännu en utmaning

Nu duggar utmaningarn tätt vill jag lova, den här gången är det Marie/Tekla Maräng som har utmanat och vill att jag ska berätta 7 sanningar om mig själv.
  1. Jag är ensambarn och när jag var liten önskade jag mig alltid ett syskon i julklapp. Kanske därför jag själv fick fyra barn.
  2. ...är en fanatisk godisråtta, så fanatisk att det gränsar till missbruk.
  3. ...är bra på att starta upp nya projekt men om dom inte blir snabbt färdiga så har jag en tendens att tröttna innan det är slutfört. Det är därför jag inte har vågat måla om i köket ännu, en gång för länge sedan skulle jag måla om ett kök men ledsnade efter 2 skåpdörrar och därför hade vi två ljusgrå och resten bruna:)
  4. ...läser väldigt mycket, det började jag med redan som barn eftersom jag ofta var inlagd på sjukhus i långa perioder. Då var det bra att kunna fördriva långa tråkiga dagar med att läsa böcker.
  5. ...gillar att gå på teater men sedan jag flyttade upp hit till "urskogen" blir det allt för sällan.
  6. ...äter gärna god mat men tycker inte om matlagning
  7. ...önskade mig ett årskort på gymmet till födelsedagspresent ett år men fick en vilstol. Man kan undra vad min käre sambo ville ha sagt med det;)

Ja nu vet ni lite mer om mig. Du som läser kan anta utmaningen om du vill men jag skickar den inte aktivt vidare eftersom jag tror att så många redan fått den.

Ha det gott

3 kommentarer:

Anonym sa...

Trevligt att läsa lite mer om dig! Önskar dig en trevlig fredag! Kram anna

AnCa sa...

Vi hade visst flera saker gemensamt du å jag! Det var det där med godis, mat och att påbörja projekt...

Dessutom hade jag en sån där dag igår oxå, den slutade med att när jag skulle hämta min bil efter jobbet i går så hade nån fällt ner en bom där och låst in min bil :(
Fick skjuts hem av en kollega som tur var!!!

Hoppas att fredagen den trettonde blir lite snällare mot både dig å mig!!!

Kramis // AnCa

Unknown sa...

Ha ha va kul med vilstolen!
Varför???? Ha ha!

Jättekul å få läsa mer om dig - nyfiken i en strut som man ju är.

Ha en superskön helg,
Kram Malin :)