måndag 2 februari 2009

Flera utmärkelser

Denna kom från Camilla/Mitt ljuva hem den 27 december

Den här utmärkelsen fick jag från Widénskan den 8 januari.

Detta rara hjärta har Tant Thea skickat till mig den 11 januari.



Denna fina utmärkelse har jag fått av Angel Pearls den 21 januari.




Och till sist har jag fått denna från Betongänglar i dag.

>>>♥<<<

Som ni ser så har en del utmärkelser legat och väntat ett tag men ni vet ju alla vilket energiknippe jag har varit hittills i år:)

Jag är så stolt och glad och tacksam för att ni velat hedra mig med dessa utmärkelser.

Det kan hända att jag fått nån fler under den här tiden som jag missat och i så fall så är det en olyckshändelse och inget personligt.

>>><<<

Dessa utmärkelser ska ju skickas vidare och det ska jag också göra men i stället för att göra en lista och välja ut bara några av er så vill jag ge den till alla mina läsare.

Så ta med dig en utmärkelse eller två och känn att du, just du, är värd den.

>>><<<

Nu ska jag gå och pyssla om sjuklingen som är ännu sjukare i dag, jag väntar på att läkaren ska ringa upp mig snart. Jag ringde och ville ha nåt mot klådan och sköterskan ville att vi skulle komma upp till mottagningen vilket förvåndade mig stort. Men efter ca. en kvart ringde hon tillbaka och talade om att läkaren inte ville ha honom där utan vi skulle kunna sköta det på telefon.

Bra att dom kan ta sitt förnuft till fånga ibland, det är ju rent vansinne att åka dit och sprida smitta bland människor som faktiskt redan är sjuka. För ingen åker ju till doktorn för skojs skull, vad än politiker och försäkringskassa tycks tro.

>>>♥<<<

Ta hand om er

KRAM

Karina

>>>♥<<<


4 kommentarer:

Anneli sa...

Grattis - du är värd alla dom...
Visst kan man undra ibland vad dom tänker med - logik, vad är det...
Kram/Annelie

Marie sa...

Vad roligt att få så många fina utmärkelser, GRATTIS till dom.

Ha en fortsatt trevlig måndag.

Anonym sa...

GRattis grattis! Du är väl värd allihop! Kram Anna

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis till alla awarder som du har fått. Du kan kanske använda skotern som soffa, *s*. Hoppas att sjuklingen kryar på sig snart.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis