måndag 9 februari 2009

Experimentförklaring


Nu ska jag förklara hur jag gjorde med mitt lilla experiment:)

Jag gick alltså in på en sida som heter http://www.mylivesignature.com/

Där fixade jag till min signatur med deras signature wizard, hur enkelt som helst, då får man steg-för-steg instruktioner. Sedan har man några olika möjligheter för att få in den där man vill ha den.
Jag har skaffat mig ett konto där så att min signatur är sparad och så kopierar jag bara html.koden och sätter in den längst ner när jag gjort mitt inlägg.

Svårare än så var det inte

6 kommentarer:

Unknown sa...

Tack för din lotsning!
Jag lyckades få fram mitt namn, så jag är smått stolt nu :-)))

Ärligt, sånt där är jätteroligt att greja med, det är bara det att det inte alls är lätt som en plätt för mej...!?
Förmodligen börjar jag bli...mossig :-)


Kram
från Eva

Vero sa...

Tjusigt. Man kanske skulle ta en sväng dit och kolla.

Önskar dig en fin dag, hälsningar från ett soligt Östhammar.

Anonym sa...

Det låter ändå ganska avancerat...är inte inne på htmlkoder!
Du är modig du! Önskar dig en härlig kväll! Kram anna

Annika Christensen sa...

Tack för det undrade just hur man gjorde. Det ser ju väldigt fint ut.
jag är inte duktig på alla finesser som finns.
Vi får se om jag lyckas någon gång i framtiden.
Ha det gott
annika

Elzie sa...

Svårare nej. Du får tänka på att du har med datanördar att göra här, ha, ha. Men nog ska jag försöka mig på det där framåt dagen.
Ville bara kika inom och utmana dig. Om du är intresserad så kan du titta in hos mig.
Kram Elzie

Elzie sa...

Hej igen! Jag lyckades faktiskt få in mitt namn jag också. Men går du in på den där sidan var gång och hämtar namnet eller var sparar du den?
Kram datanörden