tisdag 10 februari 2009

Utmaning

Jag har blivit utmanad av Elzie
utmaningen går ut på att visa det 6:e kortet i 6:e filen och här nedan ser ni det.

Det är från den 15 augusti 2006, jag och M plockade hallon för brinnande livet:)

*************************************

Den här utmaningen tror jag att alla i min blogglista har haft så jag skickar den inte vidare.

Har du inte haft den så ta med dig utmaningen och visa just Din bild.

**************************************

I går fick min symaskin för första gången hjälpa mig med ett projekt, det är kanske för tidigt att säga något ännu men......det verkar som om det 30-åriga symaskinskriget har ingått vapenvila. Men så är den ju ny också så den ska ju gå bra.

Jag kan inte visa vad jag har sytt för det ska jag skicka till snälla rara Carina

i ärlighetens namn ska jag säga att jag glömde att fota innan jag packade in;) Så vi får väl se om hon vill visa det i sin blogg, jag väntar bara på att få hennes adress.

*************************************

Nu är det hög tid för mig att försöka hitta på något nyttigt, som att hänga tvätt eller nåt annat lika inspirerande.

Ha en bra dag

6 kommentarer:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Hej min vän!
Kul att du är med.
Vilket härligt kort. Jag gillar att plocka bär men måste säga att jag tycker att det blir mindre å mindre hallonbuskar här...Konstigt!
Här är strålande sol, himlen är knallblå och -9 grader kallt. VILKEN KANONDAG!!!
Jag ska dra ner persiennerna och fortsätta mitt plugg så att det blir klart nån gång. Må så gott <3

ängeln i vitt sa...

Hej där!

Åååå, jag som älskar hallon. När vi flyttade hit så fanns det massor av hallonbuskar och nu har vi inte en ända. Mina föräldrar har ett helt gäng buskar som jag tjuvar ifrån haha.

Självklart tänker jag lägga ut det du skickat till mig och du ska veta att jag är så nyfiken haha.

Vad snällt av dig att förklara hur man ska göra för att få sitt namn lite snyggt som avslutning. Detta ska jag prova så håll tummar och tår haha.

Ha det gott

Kram på dig / Carina

LillaFlisan sa...

Vilken ljuvlig bild!

Hallon min favvo!!!

Har alltid en påse i frysen så att man kan ta upp till glassen eller youghurten..... En liten smak av sommar....

Längtar..........


Kram

Flisan

Marie//Tekla Maräng sa...

Hej Vilket fint kort du fick fram via utmaningen.
Hoppas att ni alla är friska nu, här är det bara sonen som fortfarande är sjuk.
Kram Marie

Anonym sa...

Det var verkligen en härlig bild du fann... Det känns så otroligt långt borta nu när jag tittar ut från fönstret och ser snö ända upp till fönsterkanten... Ha det gott! kram anna

carrie sa...

hejsan... jo min dotter testade balklänningen.. synd att den var en aning för liten.. den var så ooootroligt fin. jag hittade en buti i vännäs som också hyr ut och säljer och har mycke på lager.. det ska bli spännande och se vad de har....mvh carola