måndag 22 december 2008

AWARD

Nu är jag glad igen för jag har fått en award från en bloggvän
Hon som är så söt och snäll och gullig och rar.
Har ni inte besökt henne så gör det, man blir så inspirerad av hennes vackra bilder och även om mitt hem aldrig kommer att bli lika vackert som hennes så är det alltid nåt hörn som förändras lite när jag tittat in på hennes blogg.
Inte för att kopiera henne utan för att hennes idéer föder nya idéer, om ni förstår vad jag menar.
Dessutom är hon aldrig hemlig av sig, hon delar gärna med sig av sina knep om man frågar.
En sant generös och vänlig själ som själv är väl värd denna award.
Jag är glad och rörd av att hon vill ge den till mig
Motiveringen som följer med awarden är så fint skriven så man blir alldeles matt.
~~~~
Denna bloggen byggs och fylls av NÄRHET - närhet i rum, tid o relationer!Dessa bloggarna är osedvanligt charmerande och söta, och syftet är att finna och att vara vänner. De är inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Vårt hopp är att när banden på dessa utmärkelser är gjorda, vill ännu flera vänner ha fortplantat sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!!
~~~~
Ge denna utmärkelsen till åtta bloggare, som i sin tur väljer ut åtta bloggare, jag har lite svårt med matten, tror det blev nio.
Kopiera in texten o bilden på deras utmärkelse...
~~~~
Den här utmärkelsen har säkert gått runt hos flera av er men jag tänker inte kolla, jag tänker ge den till alldeles speciella personer.
~~~~
Åtta personer, ska få denna av mig och ni är följande, utan inbördes ordning:
~~~~
Ni är alla värdiga mottagare av denna award och om ni har fått den förut så måste det ju betyda att ni har gjort något bra, eller hur.
~~~~
Godnatt från
Nattugglan

6 kommentarer:

StrandviksVillan sa...

Hej vännen!
Måste bara kolla mailen för en god start på dagen och vad ser jag? TACK snälla rara! Världens bästa julklapp!
Tack också för det söta julkortet, joodå jag har fått mitt :)

Kanske inte hinner med bloggen nu på några dagar så jag passar på och önskar dig en superduperhärlig julhelg med nära och kära.
Största kramen till dig! A-C

AnCa sa...

Va julklapp till mig redan! Vad gulligt av dig, blev jätteglad för utmärkelsen ska du veta!

En liten AnCa omgiven av tomtar önskar dig EN RIKTIGT GO' JUL!!!

Kraaam...

Maria sa...

Grattis till utmärkelsen och GOD JUL!

Vero sa...

Nattuggla... ja, det kan inte jag vara som skall upp tidigt på morgonen och jobba.... Suck! Men det är rätt ok, för det är lugnt som 17 här.

Önskar dig en God jul om vi inte hörs igen.

LillaFlisan sa...

Grattis!!
En riktigt god jul önskar jag dig!

Julkram

Flisan

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Tack underbara du. Idag är en dag då man egentligen ska vara på topp, men tyvärr är den här dan inte alls så. Din fina award kunde inte passa bättre än just idag. Återigen tusen tusen tack. Den värmer mig. Kram från mig <3 <3 <3