fredag 26 december 2008


GOD FORTSÄTTNING


önskar jag er alla


~~~~


Jag hoppas att ni har haft en riktigt god jul. Här har det varit så lugnt och trevligt, vi var 8 personer som firade julafton tillsammans. Äldste sonen med fru och barn och min sambos föräldrar var här och trots att jag vaknade med nackskott så att jag inte kunde röra varken huvud eller armar så blev kvällen mycket trevlig. Svärdottern skötte alla förberedelser och jag var bara med och dirigerade:)

Trots att resultatet av julklappsöppningen blev detta:

Det blev ett besök på akuten och 4 stygn i pekfingret.

Annars var alltså julafton en mycket lyckad tillställning och Adam öppnade resten av sina paket efter akutbesöket

~~~~

Nu ska jag ägna mig åt mina gäster

~~~~

KRAM

19 kommentarer:

Marie//Tekla Maräng sa...

Ajajaj där verkar julklapps öppningen ha gått het till. Vilket fint änglakort du har på julaftons inlägget. Låter som att ni har haft en skön jul trots akut besök.
Kram Marie
Har nackskottet släppt?

Camillas Mitt Ljuva Hem sa...

Ajaj ojdå...

Önskar dig oxå en god fortsättning!

Kramar Camilla

~ Eva ~ sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
~ Eva ~ sa...

God fortsättning önskar jag Dej också ~~~

Vad skönt att det gick att fortsätta julklappsöppningen för Adam...ojojoj, så det kan bli!

Hur är det med ditt nackskott...?
Hihi, nu höll jag på att skämta till det om att det verkar gå hett till om julen hemma hos er :-)))

KramKram från Eva

Lallis - liv och leverne sa...

Men AJ! *blåser på fingret*
Stor kram från mig.
/Lallis

Floralis sa...

TACK! för utmärkelsen... : ))
Nu har jag skickat den vidare...
Kram: Anneli

Anonym sa...

Oj det var mindre roligt med ett akutenbesök! Önskar dig en trevlig kväll ändå! Kram anna

Anneli sa...

Aj, Oj - nackspärr och ont i finger
Vad bra tta julen gick bra ändå..
God fortsättning och Kram/Annelie

Hemma hos Bröderna Bus sa...

som dom andra redan kommenterat: aj aj. Det verkar trots allt som att det har varit en ganska mysig jul. Hoppas att nacken blivit bättre. Kram på dig. C

Ullis/Leva på landet sa...

Men vad gjorde han? Tur att det gick bra i alla fall trots allt som hände och ditt nackskott.

Ha det bra!
Många kramar Ullis

Widénskan sa...

Aj aj vad ont .. jösses.
Men trots det så verkar det ha vart en lyckad jul, härligt.
Denna julen har gått ut på skoter för en annan som verkar ha fått två skoterdöttrar :-))

Angel.Pearls sa...

Ni hade visst tur..trots allt..En riktigt god fortsättning// Kram Eva

Gårdsromantik sa...

Men hur bar han sig åt?
Stackare - nåja tur att det slutade bra!

Kram Maud

Camillas Mitt Ljuva Hem sa...

Hej Karina!
Du har nåt att hämta hos mej;)

Kram Camilla

~ Eva ~ sa...

Jaa, huga säger jag också, när det händer så är det allvarligaste oro *hjärta*

Hände en liknande incident härhemma alldeles nyligen faktiskt...även om det bara blev två stygn i det fingret...

Hoppas Du får en skön dag ~~~~

KramKram från Eva

StrandviksVillan sa...

Hoppsan, nån som var väldigt ivrig att öppna sina paket?? Ujuj otrevligt att råka ut för sånt på julen...
Önskar dig/er en riktigt trevlig fortsatt vecka!
Kramis

Unknown sa...

Hmmm hur gör ni *stackare* Hoppas att det blir bra fort.
Vi fick iallafall lite snö på backen men nu är den borta igen.
Kram Lotta

Maria sa...

Gick julklappsöppningen våldsamt till?

Ankan sa...

En God Fortsättning till dig med :)