måndag 29 december 2008

TÄVLING

Nu är det tävlingsdags igenhos Marie/Teklamaräng
hon lottar ut kuddfodral med broderi och tvål.
Hasta dit och anmäl er hos den rara lilla människan, hennes blogg är väl värd ett besök eller flera
~♥~
Om ni undrar varför jag inte skickat awarden vidare kan jag bara säga att jag hade glömt bort att man fick så lite tid över med ett barn i förskoleåldern. Ändå är det bara 7 år sedan A var lika gammal.
Lilla T är inte besvärlig det är inte det, men jag vill ju vara med henne så mycket som möjligt nu när jag får låna henne. Så ni får ha lite tålamod med mig.
Jag säger som en berömd person i USA
"I´ll be back":)
~♥~
KRAM
~♥~

9 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Tack för tipset. Ska genast gå in och kolla där.

Kram Ullis

Anneli sa...

Hejhej!
Tack för tipset, ska genast hasta dit...
Vilken tur med skärsåret, så att han kunde ha kul ändå med sina julklappar...
Min dotter skar sig i fingret en gång, så djupt att senan gick av, så det blev operation - inte kul, men hon var sturskare än vad jag var, så det gick bra...
Kram och God fortsättning/Anneli

AnCa sa...

Tävlingar o annat får vänta till nästa år... Men då...

Gott Nytt år på dig!!!

Kramis AnCa

Ewa sa...

Kikar in som hastigast och undrar lite försiktigt om mitt lilla paket kommit fram?!

Kram
/Ewa

Maria sa...

Gott nytt år!

Floralis sa...

Tävlingar kan vänta. Var du med lilla T. Det är mycket viktigare... dessutom så växer dem så fort. Min lillebror har en tvååring som är helt underbar. Varje gång jag är med henne så saknar jag tiden då mina flickor var riktigt små. Nu är dem 7 och 10 men ändå... vart tog åren vägen..? Nu försöker jag memorera det mesta och skapa fler härliga minnen för framtiden tillsammans med mina barn.
Ha det gott och GOTT NYTT ÅR!
Kram: Anneli

Camillas Mitt Ljuva Hem sa...

GOTT NYTT ÅR!

Kramar Camilla

Ullis/Leva på landet sa...

Vill önska dig ett riktigt

♥ GOTT NYTT ÅR ♥
Kram Ullis

Marie//Tekla Maräng sa...

Vad kul är du barn vakt eller är lilla T kanske ett barnbarn, nyfiken, men det är ingen brådska med svaret?
Fniss ser att det är tävling hos mig...TACK!
Önskar dig och det dina ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!
Kramar Marie :)