måndag 15 december 2008

KRAVALLSLÖJD

Nu har den där dagen kommit som jag var så nervös för.
Första bloggdagen på kravallslöjd.
Jag var livrädd för jag skulle bli tvungen att sätta ut en bild på mig själv,
där får man inte smyga i buskarna precis.
Jag var livrädd för att jag inte skulle ha nåt att skriva om.
Nåja, jag överlevde i alla fall första inlägget och kommer nog att överleva de resterande också:)
Den som vill se vad jag har skrivit kan kika in här
Den som vill se min presentation kikar in här
~~~~
Nu är det i alla fall hög tid att försöka göra lite nytta
Ha en skön dag
KRAM

18 kommentarer:

~ Eva ~ sa...

Tittut i stugan på Dej :-)))
Hihi, jätteroligt att få SE Dej ju, nyfiken i en strut blev jag förstås på vem jag skrivs och hälsningskramas med!

KraaamKraaam från Eva

Angel.Pearls sa...

Gud vad spännande, ska klicka mej vidar då..Det där med foto på sig själv förstår jag precis -jag är lika dan..// Kram Eva

Vero sa...

Gick väl hur bra som helst tycker jag.

Ha det gott!

Marie//Tekla Maräng sa...

Ska titta in på *HÄR*.
Visst är det skit att man inte kan ha gran pga astma. Jag hoppas varje år att det ska gå bort, men icke. Fick kasta ut mina grankvistar redan efter ett par timmar i förrgår. Nä nu måste jag trycka på HÄR.
Kram Marie

Marie//Tekla Maräng sa...

Jätte bra skrivet, det är ju så vi har blivit uppfostrade. Sen en dag kommer man till en tidpunkt när det bara inte går längre. Du för 20årsedan och jag för 12 år sedan.
Jätte kramar Marie

LillaFlisan sa...

Men gus så spännande nu måste jag ju kolla dina länkar på stuberten!

Kram


Flisan

Vit Gladiolus sa...

Åhhh så kul, jag måste gå in å kika!Spännande !!
Ha det gott!
Kraaaaaam

AnCa sa...

Jättebra inlägg hos Kravallslöjd, tror att fler än jag och du i vår generation känner igen oss.

Gillar dina tomtar jättemycket, förstår att de blir uppskattade julklappar! Den med det härliga stuket på mössan är ju bara för go' alltså!

Julstökskramar // AnCa

Anonym sa...

Det gick ju jättebra tycker jag! Kram Anna

Ullis/Leva på landet sa...

Så kul att det första inlägget gick så bra. DÅ ska du se att resten går precis lika enkelt.

Ha det bra!
Kram Ullis

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Hej på dig!
Nu får du verkligen sträcka på axlarna. Vad duktig du är. Det gick ju lysande.
Jag tycker att det är jättekul att få ett ansikte på dig. ¨Ha en fin dag. Kram C

Elzie sa...

Åh vad jag älskar din bild längst upp. Den är så fin. Och så traktorn där på kanten - charmigt ha, ha.
Jodu, kommer väl att vara halvdöd när jag kommer hem ikväll, men så är det när man latar sig andra dagar. Eller rättare, när man är sjuk så får man ta skadan igen sen.
Hoppas du har en bra dag.
Kram Elzie

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Tack snälla du.
Trist är det nog allt, helt enkelt fruktansvärt. Att han inte såg nån annan utväg kan jag inte begripa.Jättejobbigt för hans familj och oss andra men...livet måste absolut gå vidare på nåt sätt. Det vill han det vet jag. Ha det gott. Kram

Golden&Vitt sa...

Hej vad roligt att se dig och det var jätte bra det du skrivit!

Usch för astma, har själv men inte så "allvarlig" mest jobbigast på våren fast hyacinter dom kan inte vara hemma hos mig...har just nu pyttegranar inne och tänker tordas ta in en liite större, håll tummar.

Tack för grattiset, ja du vet vad det är att ha barnbarn, vilka lyckligt lottade varelser du och jag är :)

Ha en mysig 4:dje advent/annika

Maria sa...

Kul! Då ska jag genast klicka mig dit och läsa...

Monika sa...

Hej i Englagården :o)

Igår fick jag post! Åh, vad dom är fina! Du kan kika in till mej så ser du dem där :o)

Så spännande med bloggen. Jättekul! Hade jag också kunnat tänka mej faktiskt :o) Har bara kikat på din presentation ännu så länge. Kul att få se dej. Du ser ut som en trevlig prick! :o) Men det visste jag ju redan sedan innan!

Du är så lik mej i ditt pysslande. Jag testar och så lär jag mej hantverket då. Eller någon studiecirkel. Men dom går jag faktiskt mest för att umgås samtidigt. Jag tycker det är en trevlig form att träffas på.

Har du tillverkat dom söta tomtarna på bilden? Jätte fina!

Nej, nu får jag nog ge mej för idag :o)

Ha det så gott och tusen tack söta du för dom vackra kragarna. Jag är jätteglad över dem och över det fina paketet och tillhörande brev.

Stor varm kram

Monika

Maria sa...

Hej igen!
Mycket bra texter i ditt kravallslöjdsbloggande. Funderar över julstressen som så många tycks känna. Förstår men motarbetar stress, försöker mest bara njuta. Har handlat all julmat som gick att handla så här en vecka i förväg eftersom jag inte vill trängas med många andra de sista dagarna. Måste nu bara komplettera lite på vår lilla byaaffär. Allt för att slippa sista-dagarna stressen...
Ha det bra! Hoppas att jag kommer ihåg att läsa mer av dina blogginlägg på KS i veckan...

Hela rubbet sa...

hej
nu blev jag nyfiken kravallslöjd vad är det`? en hantverksgrupp eller ?