lördag 13 december 2008

VEM VANN?

Här, mina vänner, här står den

skålen med lotterna.


Notarius Publicus är den käre sonen

han är mycket hängiven sitt arbete

~~~~

Padapam padapam pam paaam
(fanfar)

:)

Här är då vinnarna

1:a pris går till Sandra med bloggen Sandras hem


2:a pris går till Ulrika med bloggen Änglahem


3:e pris går till Rosita som inte har någon blogg

~~~~

Nu tyckte sonen att vi borde ha ett tröstpris också

egentligen ville han ha tröstpris till alla som deltog men tyvärr, så beviljat blev det icke:)

Men ett tröstpris blev det
Tröstpriset går till Annelie med bloggen Betongsnäckor & Änglar

~~~~

Det är kul att ha utlottning och jag blev lite överraskad,

jag trodde faktiskt inte att så många skulle vara på hugget.

Det är ju ganska många utlottningar nu.

~~~~

Nu får ni alltså maila mig era adresser så ska jag snigel-maila era vinster

Tack för att ni ville vara med

KRAM

9 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis till vinnarna! Så kul att så många ville vara med. Vi får väl se hur många som blir med i min utlottning. Håller tummarna för dig.

Ha en riktigt bra Lucia!
Kram Ullis

Mamma C sa...

Grattis till vinnarna.
Kram mamma C

Interiörboden sa...

Åhhh, TACK SÅ MYCKET!!! Jag vann ju 1:a pris, det trodde jag aldrig :) En sådan tur :)

Tack, tack !!!

Ha det riktigt bra!

Kram Sandra

Leamarlené sa...

Grattis till er alla vinnare.

Kram, Marlene

Anneli sa...

Åh, tack,tack - vilken tur att det blev tröstpris också - han är omtänksam din grabb
Och vilken tur att det blev jag sen...
har mailat dig...
Kramar/Annelie

Mjuka sa...

Gratttis till de lyckliga vinnarna!
ha en fin helg
kram Malin

Vit Gladiolus sa...

Grattis till vinnaren!!!!!
Ja jag skulle med vilja se din mans min näär du ligger och gör snöänglar!!!!!!!! :o
Kram på dig
:)

Marie//Tekla Maräng sa...

Grattis till vinnarna.
Han verkar vara för rättvisa din son, kul med ett tröstpris också.
Ha det gott Marie

Angel.Pearls sa...

Grattis till vinnarna!! Ha en fin vecka/7Eva