onsdag 5 november 2008

AWARD

Jag har fått min alldeles första award från
Tack
Du är så gullig så du får den så klart tillbaka av mig
och så vill jag förstås sända den vidare till några av Er gulliga bloggare som tittar in och kommenterar
Till
Det var hennes blogg jag hittade allra först och som gav mig inspiration att börja blogga själv.
Till
för att hon är en så gullig människa och lika tokig i änglar som jag:)
Till
för att jag gillar hennes blogg så mycket
Till
för hennes underbara blogg
Till
för alla glada skratt hon gett både mig och andra
Till
för alla hennes vackra bilder som hon så generöst tipsar oss om och för att hon är så gullig
Till
för hennes outtröttliga bloggande om julen och jag älskar jul.
Ja, egentligen vill jag ge awarden till alla ni som bloggar och som är så gulliga, rara och generösa människor.
En riktigt
STOR KRAM
till er alla

11 kommentarer:

Sussie sa...

Så fint med spetskrans, både smal och tjock :) Spetsbollarna var oxå fina. Snygg soffa med änglatyget. En jättetrevlig blogg du har.

♥ Fyra årstider sa...

Tack gulliga du det värmer.
Kram Lotta

Jenny Oak Fae sa...

TACK snälla goa du!!!

: )

Min mage mår inte så bra...känns både som magkatarr & influensa, fast mest som influensa...så jag känner mig ganska så "mör" i kroppen...

STOR kram från Jenny

<3

angelsusanne sa...

Oh...vad du är gullig.Det värmde just nu att få en "Award"Blev jäte glad.Allt går runt i hövve och jag tackar för din kommentar ang. mitt möte i morgon.TACK !!!!!!
Ha en bra dag ska ta din utmaning sen när allt lugnat ner sig runt omkring mig.
Stor KRAM

Vit Gladiolus sa...

ÅÅÅÅHHH TACKAR TACKAR FÖR AWARDEN!!! DÅ SKA JAG FUNDERA UT VEM JAG VILL GE DEN TILL SEDAN! STOR KRAM FRÅN ZINKBALJAN

Viveka i Bläckhornet sa...

Men åh vad gullig du är,tackar allra ödmjukast.

Kramar Viveka

Jenny Oak Fae sa...

Inte Photoshop, däremot Adobe Illustrator CS, jag behärskar inte Photoshop riktigt...

KRAM, Jenny

<3

Karin Lindström sa...

Hej!

Grattis till din utmärkelse, vad roligt.
Så fina spetssaker du gjort. Ja, inte bara dem utan virkat också! Det kommer att bli så rart i fönstret. Jag ska kika igenom mina gamla virkade saker, kanske några går att använda!

Ska snart ta tag i utmaningen!

Många kramar
Karin

PiaMaria sa...

Vilken underbar, HÄRLIG sida du har!!! HUR har jag inte hittat hit tidigare?! Tusen Tack att du besökte mej och lämnade en kommentar, NU vet jag var denna fina sida finns!!! Kram PiaMaria

Angel.Pearls sa...

Roligt att du vill vara med i min tävling -ser att du länkar också! Bra med lite nya bloggtips här -ska kika vidare..Fortsatt fin vecka// Kram Eva

Jenny Oak Fae sa...

Tack för din kommentar..!

Ja, det ska bli skönt att få en diagnos, så att jag slipper oroa mig..!

Trevlig helg!

Kram, Jenny

<3