torsdag 20 november 2008

EN AWARD.....IGEN!!


Jag blir så härligt glad, finns det något roligare än att få en award till sin blogg?

Ja, det är klart, det skulle ju vara presenter då:)

~~~~

Den här awarden har jag fått från Elzie/Essemias värld

Det var väl urgulligt av henne att tänka på "lilla" mig, det räddade en ganska utschasad bloggerska från soffkoma i går kväll.

Jag var ju bara tvungen att sätta mig och fundera över vilka jag ska lämna den vidare till

~~~~
Reglerna:

1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.

2. Länka till den bloggen du fick den ifrån

3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.

4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

Jaha, nu kommer vi till det svåra, att glädja 7 st andra
~~~~
~~~~
Om nån av er har fått den förut så förstår ni ju att ni är omtyckta när ni får den igen:)
Jag har en massa andra älsklingsbloggar också som är värda en award men
det får bli nästa gång:)
Jag älskar er alla
~~~~
KRAM

7 kommentarer:

Elzie sa...

Du är väl värd den.
Ha en bra dag.
Kram Elzie

Anneli sa...

Grattis du oxå till Utmärkelsen - den är du värd...
Kramar/Annelie

Unknown sa...

Grattis grattis till din award!
Toppenkul - you deserve it!
Särskilt när ditt andra inlägg bara försvann sådär :)

Himla söta täcken du gjort förresten!
Kramar på dig,
Malin :)

Marie//Tekla Maräng sa...

Du är väl värd den utmärkelsen.
Den kom ju väldigt lägligt efter blogger poff allt borta, det är ju då man behöver det som allra mest.
Ser framemot att du någon dag har lust till att skriva den berättelsen igen.
Tack snälla, nu blir jag både glad, rörd och stolt för att jag fick en award av dig. Jag *hämtar* den när jag har tänkt ut sju stycken, det är ju inte helt lätt som du vet.

Kram Marie

Anonym sa...

Du är verkligen värd denna! Tack för att du skriver! Kram Anna

Karin Lindström sa...

Hej Karina!

Tack vad jag blir glad, och grattis till den du också! Det är så roligt när någon tänker på en, eller hur! Jag som inte fixat din utmaning heller, jag får inte tiden att räcka till!

Ha nu en fortsatt bra vecka och tusen tack igen!

Många kramar
Karin

Ankan sa...

Men, vilka fina saker du sytt!
Kaninen var jättegullig och vilket lapptäcke! Det måste vrit en del jobb att göra..!

Vill också gratulera till utmärkelsen :)
Trevlig helg!