torsdag 13 november 2008

AWARD


Jag har fått en award, igen!!
Jag blir så glad. Denna har jag fått från Ullis som är en riktig gullis
~~~~
Nu gäller det att välja ut vilka som ska få den av mig och det är riktigt svårt. Det finns så många fina, gulliga, duktiga.roliga och humoristiska bloggerskor som alla är värda en award.
Men....
Nu tänker jag i alla fall välja ut några stycken som ska få den här speciellt av mig
~~~~
~~~~
Det är faktiskt fruktansvärt svårt att välja ut några få till en award men jag vill ändå göra det för jag tycker att alla nån gång ska få en liten utmärkelse.
Nu är det ju så att dom bloggar jag gillar är det ju många andra som gillar också så många har fått en hel del utmärkelser förut
Men....
Det kan inte hjälpas
Jag gillar er alla väldigt mycket men dom här ska utmärkas just nu
~~~~
Ha det gott
~~~~
Kram

7 kommentarer:

StrandviksVillan sa...

TACK snälla du! Min tuffa dag på jobbet kommer att kännas lättare nu! Jätteglad är jag!
Visst kan vi byta julkort (också?)! Du har min adress!

Ewa sa...

Å, tusen tack. Va glad jag blir! Behövdes lite värme idag. Här är det kallt och snöar, och på nån timme ska jag iväg på begravning. Ska bli skönt då denna dagen är över, ärligt talat.
Skickar inte awarden vidare, då jag redan gjort det en gång, utan behåller den HELT för mig själv denna gången... ;-)

Ha en fin dag!

Varma kramar
/Ewa

Maria Berg sa...

Vad kul att du hittade min sida och nu skall vi byta julklapp, en helt okänd undra vad det kommer att bli... men det var just överraskning som var en av det stor grejorna. Jag har just sent iväg ett mail med min adress till dig. Maria Berg

Änglahem sa...

Hej Karina,

Åhhh vad du är supergullig!! Vad glad jag blir! Sitter här med världens fånigaste leende på läpparna*fniss*, tur att det inte är någon som kan se mig...*tihi*
Tusen Tack vännen!! Min helg är räddad!

STORT GRATTIS TILL DIN AWARD!! Den är du väl värd!!

Ha en mysig helg!!
Kramar, Ulrika

Anonym sa...

Men vad glad jag blir! Tack snälla söta, jag sitter också här och ler! Ska liksom Ewa på begravning (i samma kyrka, men inte på samma akt) om ett tag, så det här kom som en fin överaskning. Kram till dig!

PiaMaria sa...

Åh vad glad du gjorde mej!!!!

TUSEN TACK!!!

Jag ska be K hjälpa mej få upp den fina utmärkelsen på min sida.

kramar Pia

Anonym sa...

Gratulerar till din award! Gläds med dig! Kram Anna