onsdag 19 november 2008

GRRRRR

Ibland blir jag såååååå irriterad på blogger så det känns som om jag ska få........ja, jag vet inte vad!!!!
~~~~
Här hade jag alltså skrivit ett lååångt och (som jag tyckte) roligt inlägg om mina vedermödor som sömmerska.
~~~~
Det 30-åriga symaskinskriget
~~~~
Och vad händer?
När jag ska publicera försvinner allt
~~~~
POFF!
~~~~
Borta!
~~~~
Men jag ska i alla fall visa några resultat från min motvilliga karriär som husbehovs-sömmerska
Och med min otur dyker båda inlägen upp och ni tror att det har slagit runt totalt för den här småtokiga bloggerskan
~~~~
Och ni kan ha rätt:)

En av alla änglar jag sytt

(ursäkta den ostylade bilden)

~~~~

En kanin som snart är sönderlekt, nosen håller på att lossna:)

~~~~

Ett täcke till min kusins dotter

~~~~

Ett täcke till min yngste son

Den uppmärksamme ser att dom två sista bilderna är upp och ner men det gick inte att ändra så dom får vara så.

~~~~

Ni får ägna er åt gymnastik när ni läser detta och stå på huvudet *fniss*

~~~~

Ha en bra dag

KRAM













16 kommentarer:

Vit Gladiolus sa...

Åhhh så tråkigt att det bara sa Poff med inlägget, irriterande, jag hade blivit tokig, jag menar det tar ju tid att sitta vid datorn! Så mycket fint du gjort!
Ha en bra dag!
Kramisar

~ Eva ~ sa...

WOW! vad du kan sy FINT!!!

Lapptäcken har jag alltid tänkt mej att sy, men tror du det blivit något av med det...nejdå, jag har liksom bara börjat...

Hihi, poff-inlägg, kan man bli crazy på :-))) Tur att du tar det med humorstänk ändå, för det tror jag du gör även om du blev Grrr, för det blir man ju på sånt *Grrr*

Kramen om i dagen!
Eva

~ Eva ~ sa...

Tack för gympan förresten *fniss*

Och du, den där bilden du kallar ostylad, den är LIVSVACKER, tycker jag...

Kram igen!

Vero sa...

Ha, ha, ha... Man ser ändå, utan att behöva stå på huvudet.

Jag önskar jag också hade tålamod att sy. Har aldrig tyckt om det, vet inte varför, men har många gånger önskat att jag kunde.

Ha en bra dag!

Leamarlené sa...

Å så söt ängel du har gjort. Ok vilka lapptäcken...jätte snygga. Visst är det kul att pyssla...lite lugnande är det med.

Visst blir man sur på blogger ibland. Det blir ju inte alls som man hade gjort. Hoppas dom blir bättre.

Kram,Marlene

Elzie sa...

Du ger dig då på arbete. Själv är jag glad om jag får ihop en gardin, ha, ha.
Ja, ibland kan man bli lagom idiot på blogger. Som när man ska lägga in en bild och det tar 5 minuter!!
Ha det så gott.
Kram Elzie

Elzie sa...

Glömde ju skriva att du har något att hämta på min blogg.
Kram Elzie

färg o form sa...

Hej! Såå vackra saker du har sytt, jag har inte riktigt det tålamodet, för mig ska allt gå fort. Må gott
Kram Hannah

Anonym sa...

Det är trist när något sådant händer! Eller fördj...t rättare sagt. Man kan ju gråta blod när det man har "sytt" ihop till en bra text bara försvinner! Grrr! Men ditt inlägg blev bra och bilderna fina! Kram Anna

Petra C sa...

Jag tycker det var underbart med huset upp-och-ner.
Trist att det sa poff. Hade gärna läst om det 30-åriga symaskinskriget.

Viveka i Bläckhornet sa...

Men människa vad gör du! Här har jag nu måsta stå på huvut för att se din bild :D
Tänk om mannen kommit in..."fniss"
Och inte kan du vara amatör med dina fina alster. Sträck på dig vännen!!!

Varm kram
Viveka

angelsusanne sa...

Hej. Hörde att Santina spelade för fullt med Adam(hette han så????)Jag och namn jag är hopplös!!!!
Betalade Danne tillbaka för Santinas mat????Det var ju pinsamt att gubben glömde hämta henne....dessa karlar...heheh..
Men gud vilken fin ängel du sytt!!!!Du är ju super duktig...syr,virkar och pysslar....önskar jag oxå kunde det.Självklart lär jag ut vad jag får lära mig ikväll.
Ha det så bra och ta det lugnt i helgen/kramis

Karin Lindström sa...

Hej!

Ja, tycker du att jag sytt fint så måste jag säga att du verkligen är duktig. Inte är det på någon hobbunivå inte. Så underbara lapptäcken. Är det inte svårt att sy dem? Djur och annat verkar också på tok för pillrigft för mig, jag håller mig till de stora runda sakerna *fniss*!
Förlåt att jag inte mejlat dig, men jag har haft såna problem med vår server så uppkopplingar och mejl har bara fungerat sporadiskt. Idag verkar det ok igen, jag hör av mig!

Många kramar
Karin

Ps Känner mig bättre i nacken nu när jag gympat lite *ler*!

~ Eva ~ sa...

Kommer infarande med en förmiddagskraaam bara ~~~ måste brygga mitt kaffe...nu!:-)))

Ha en bra dag du med, jag kikar förstås in sen igen!

Eva

Marie//Tekla Maräng sa...

Håller med dig man blir så ledsen och sååå arghhhhhhhhhhhhhh. För två inlägg sedan hände mig precis samma sak. Poff borta.Jag blev så ilsk så det blev inget inlägg den dan.

Men vilka härliga grejer du har sytt, kaninen fick jag också lust att leka med. Lapptäcken som är så fint.Dom var snygga upp och ner, men jag vred faktiskt på huvudet så lite gympa hade jag.

Ha det så gott Marie

StrandviksVillan sa...

Hihi, jag tittade allt på bilderna utan att stå på huvudet!
Men OJ vad du är bra på att sy, nåt sånt som mjukisdjur har jag inte vågat mig på ännu!
Paketet är på väg, ingen stor sak... men hoppas du gillar det ändå! Och ett julkort förstås!