torsdag 13 november 2008

VILL DU BYTA JULKORT?

Jag har lånat en idé av Vero
~~~~
Ska vi byta julkort med varandra?
~~~~
Jag älskar julkort både att ge och få och det spelar ingen roll om dom är handgjorda eller köpta
Tanken är ju densamma och det finns ju så många fina och stämningsfulla julkort
~~~~
Om du vill byta julkort med mig så mailar du mig din adress så får du min och så skickar vi till varandra:)
~~~~
~~~~
Spänningen är oooooliiiiidlig!
Hoppas att det är många som vill byta med mig
~~~~
En annan bra idé har Maria
Hon vill byta julklappar
~~~~
Kram

8 kommentarer:

Vero sa...

Vad kul att du hakade på idén.

Jag kommer att sitta vid brevlådan veckan innan jul och bara vänta.

=)

Ha en go dag!

LillaFlisan sa...

Tänk så glad jag blev för din goa kommentar!
tack så mycket!
Din blogg är ju superhärlig och så många fina tips och idéer du delar med dig av!
(visst är det härligt att upptäcka så många fina loggar och underbara bloggare!

Kram

Flisan

Ewa sa...

Å va snällt! Tusen tack!

Och du, vilka roliga idéer, det med julkort och en liten julklapp. Jag hakar gärna på. Mejlar dig min adress.

Kram
/Ewa

Lallis - liv och leverne sa...

Åh vilken kuul idé!:)
Vänta dig ett mail sooooon!
:)
Kram Lallis

Petra C sa...

Jag vill jättegärna byta julkort med dig. Har mailat min adress.
Gillade ditt inlägg om varför du bloggar jättemycket.

Ullis/Leva på landet sa...

Så mycket fint du virkar och vilka kul idéer. Hoppas att du har det bra. Du har något inne hos mig.

kram Ullis

Jenny Oak Fae sa...

Åååh...tack för din gulliga kommentar..!

: )

KRAM, Jenny

<3

Angel.Pearls sa...

Du är bara för gullig -jag är alldeles mållös- finns det så snälla människor som du..tusen tack -de ska hänga i fönstret!! Har tagit fina kort -få se om det kan bli ett fint inlägg om det..Nu måste jag bara veta om du gillar nåt hos mej?! Vi hörs7//kRAM O FORTSATT FIN VECKA!!