lördag 11 oktober 2008

Bara leker och leker:)


I går kväll satt jag och lekte med kameran och i dag har jag lekt lite med bildbehandling men det blir inte mycket mer än att lägga på ramar än så länge men jag har hittat tubes nu också. Det gäller bara att få till det så att det inte ser för hemskt ut.

Ljuskronan i vardagsrummet, jag fick den av min mammas man och sedan låg den länge nerpackad i en kartong till dess att min raring drog nya elsladdar i den. Jag gillar den.

Från det ena till det andra, jag läste dåliga raggningsrepliker på Lallis blogg och då kom jag att tänka på hur jag brukade bli av med efterhängsna kavaljerer på den tiden man var ute och i farten.

Jag var ju ensamstående och hade två småkillar hemma och var inte alls intresserad av nån tillfälllig sängkompis så när karlarna blev allt för påträngande brukade jag alltid säga att jag skulle hem till Sture och ungarna.

Dom kunde ju inte veta att Sture var min undulat, men min kompis hade alltid stora problem att hålla sig för skratt.

Bra sagt:

Om en kvinna inte har mött den rätte när hon fyllt trettio har hon alla chanser att bli lycklig
- DEBORAH KERR -

Det stämmer precis in på mig, jag mötte min sambo (den rätte) när jag var trettioåtta och jag är väldigt lycklig

Inga kommentarer: