måndag 6 oktober 2008

Hittat ny blogg

Nu har jag hittat en härlig ny blogg. Ja...alltså..den är ny för mig och den är helt underbar, både roligt och tänkvärd. På ett ställe där hon berättar om brevbäraren vred jag mig av skratt.
Men vilken blogg pratar hon om undrar ni nu....jo den heter Lallis liv och leverne - och en del Knasigheter
Läs den, den är så bra.
I dag har jag annars bara suttit inomhus vid datorn....ute har det varit strålande sol och ganska lagom med blåst men jag hade inte tiiiiid att gå ut.
Jag har laddat ner ett prov-ex av Paint shop Pro, jag vill också kunna fixa till fina, roliga och häftiga foton. Men jag vill inte läsa för mycket instuktioner så därför är jag på jakt efter ett program som man mera kan prova sig fram med.
Hmmm.......det är inte så himla svårt att ändra lite och förbättra lite och lägga till ramar och göra bakgrunder och......men HUR i all världen får man alla lager att bli ett?????
Jag bara undrar, och hoppas på dåligt väder i morgon så jag kan tillbringa timme efter timme framför datorn och få nackspärr och fyrkantiga ögon och, och, och.......jag kan inte komma på nåt mer att få mer än ett RASERIutbrott kanske.
Eller om jag har tur kanske jag kan få till ett resultat som är värt att visa på bloggen. I väntan på det har jag hittat Polyvore där man kan göra egna collage.
Ha en bra kväll

Inga kommentarer: