torsdag 30 oktober 2008

Paket igen

Ja egentligen har jag fått flera paket. Den här fina ängeln kommer från Slottsboden och just nu kan jag inte länka till ägarinnans blogg, för jag minns helt plötsligt inte vem det är....grrrgrrrgrrr
Två sådana muggar var det också och jag skulle nog vilja ha fyra till, att dricka glögg ur dom är inte så stora, men fiiiiiina:)

Från Enkrona.se
Jag har ropat in två såna, den ena för 25 kr och den andra för 35 kr tror jag att det var

Dessutom en bling-bling ljusstake som är också är fin men större än jag tänkte mig. Tur att jag inte bjöd på den större, den hade jag kunnat använda som stödben i så fall;)

Eller som jag läste på en blogg, vilken nu det var, "ett bling-bling lösben till kapten Krok" Hon hade bjudit på två stycken en i stl. medium och en large och den stora var stooooor.

Jag har också fått paket från Mitt ljuva hem

därifrån har jag beställt dessa saker:



Vackert papper på metervara, kors och emblem med änglar, bilderna lånade jag från hennes butik för jag orkade inte fota mer i kväll.
Båda butikerna kan jag varmt rekommendera och Camilla och Linda på Mitt ljuva hem fick en massa extrajobb på grund av mig men dom är så gulliga och hälpsamma.
Men nu ska jag lägga mig och vila en stund, har suttit lite för länge och nu har jag så ont i både nacken och ryggen.
Men först måste jag bara berätta om min son som blev lite less på sin trögfattade, splittrade mamma i går kväll.
Vi satt framför tv:n och jag försökte virka, se på tv och lyssna på sonens förklaring men fattade ju inget naturligtvis. När han hade fått upprepa sig ett antal gånger tittade han på mig med ett retsamt leende och sa:
"Den där runda saken du har längst uppe på halsen, vad använder du den till egentligen?
Som prydnad eller....?"
Barn är för rara eller hur:)
Ta hand om er och varandra
Kram





9 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

KUL med paket:) Och speciellt med sådant fint innehåll.
Kram Lallis

Camillas Mitt Ljuva Hem sa...

Vad roligt att jag hittade din blogg!!! Vad bra att det löste sig med paketet, hoppas att du är nöjd med varorna!
Kikar in igen...
Ha det gott!
Kramar, Camilla

Ullis/Leva på landet sa...

Så mycket fina saker du köpt. Är ju också sugen på ishinkarna till min tvättstuga. Mycket bättre pris att köpa dem på enkrona.se än på ansra ställen.

Kram Ullis

Tidsmästarinnan sa...

Hej! jag fnissade så när jag läste om ditt hinkäventyr i skogen, så där hade jag också klättrat omkring om jag fått syn på såna fynd :-)
Vad fina saker du visar, jag måste kika lite mer...

Tack för att du kikade in till mig!
Kram och gonatt!
Susanne

Unknown sa...

Sååå söt ängel du köp,jag älskar änglar!Och änglamuggarna är jättefina!

Så fint du hittat på enkrona!Tack för det tipset,var in och kikade..sååå mycket saker till otroligt billiga priser det finns där,kul!Jag ropade in en hel del fina saker på Tradera förrut,det är skoj..alltid hittar man något fint!

Tack för din titt in till mig och för fina ord!Önskar dig en fin dag!

Kram Maria

Unknown sa...

Joo..barn kan säga roliga och gulliga saker,hihi..dom är för härliga!=)

Kramen

~ Eva ~ sa...

Hej, vad roligt att du kikade in hos mig :-)

Ja.
Tycker absolut att du ska köpa Drömhem & trädgård, jag fann den såå julmysig!

Jenny Oak Fae sa...

TACK för din kommentar!

: )

Jag sätter verkligen mitt hopp till generationsboende faktiskt, jag kommer väldigt bra överens med mina föräldrar, så det skulle säkert funka bra..!

Önskar dig en riktigt skön helg!

KRAM, Jenny

<3

Vit Gladiolus sa...

Uj vad kul med paket...
Ängeln var jättevackra..
Kram Zinkbaljan