fredag 10 oktober 2008

Kanske inte helt obildbar

I dag har jag hunnit med ganska mycket trots att jag var tvungen att lägga mig en stund för att kurera värken i nacken. Jag har bland annat hunnit med att prova bildbehandlingsprogrammet som jag laddade ner för några dagar sedan. Resultatet blev så här


Kanske inte så svårt för dom flesta men för mig som är "teknisk idiot" och inte orkar läsa instruktioner är det mycket vunnet. Bilden kom till för att jag vill visa en av mina nya krukor som jag köpte på rea i Lycksele. Dom är av järn och tunga som själva attan och nu i onsdags när jag åkte ner föll jag för frestelsen att köpa Hjärtan på tråd. Tycker att kombinationen av rustikt järn och sirlig blomma blev mycket bra:)

Jag hälsade också på min vän Susanne som har bloggen angelsusanne (länk under favoritbloggar) vi hann bara "söra" i ca. en timme men hon är så genomtrevlig och rar. Hon är en önskesvärmor för min dotter. Något helt annat än min första svärmor som bara klagade på allt jag gjorde. Tur att det är länge sedan, min nuvarande svärmor är mycket bättre.

Nåja, nu är det nog bäst att fixa lite mat till mina "hustomtar" så att dom kanske kan tänkas utföra lite extra arbete som jag har kommit på bara måste ske idag....helst igår.

Ta det lugnt och städa inte för mycket i dag

"lite skit i hörnen är bättre än ett rent helvete"

KRAM

4 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Vacker bild du gjort!

Tack för din kommentar..!

: )

KRAM & trevlig helg!

/Jenny

<3

Hannele på Hisingen sa...

Järn och sirligA blommor är tufft.

Vit Gladiolus sa...

Tjenare!
Jag är ÅXÅ teknisk idiot"!:) HI HI
Du, fin bild och fin kruka!!
Kram Zinkbaljan

Mjuka sa...

Håller med dig att rustikt järn är fint i hop med sköra hjärtan på tråd
kram M