fredag 24 oktober 2008

Hurraaaa!!!

Jag vann, jag vann, jag vann - hurra, hurra, hurra!


Nu tror ni att jag blivit riktigt knäpp men det har jag inte alls det, jag har vunnit en auktion. Jag såg nämligen en så smart tvättmedelsförvaring hos Karin Lindström. Hon har två vita ishinkar med skopa i sitt tvättrum och det tilltalade mig mycket.


Vad gjorde jag då? Jo, jag googlade på "ishink med skopa" förstås, och hamnade hos enkrona.se och hittade den här

Den är inte vit och inte exakt likadan som Karins, men men nära nog. *ler från öra till öra*

Mitt pris blev 25 kr + frakt 59 kr = 84 kr. Det måste man väl säga är ett bra pris, den billigaste jag hittade på nätet annars kostade 149 kr så jag sparade en slant.

Jag har också bjudit på en grodprins, den auktionen slutar i dag så det är såååå spännande. Jag älskar auktioner:)

3 kommentarer:

VITT, ZINK OCH SILVER sa...

Grattis till auktionen..visst får man nästan en liten kick när man vinner :P
Hinken var jättefin och ett väldans bra pris oxå :)

Ha en trevlig helg
Kram Therese

Lallis - liv och leverne sa...

Vad kul att du vann auktionen. Det är minsann inte alltid sä lätt.
Grattis.
Ha en fin dag idag.
Kram Lallis

Karin Lindström sa...

Vad roligt att jag kunde inspirera dig! Tänk vilken tur du hade, mina var mycket dyrare!

Kramar
Karin