torsdag 30 oktober 2008

Utmaning

Nu ska jag äntligen ta itu med utmaningen, jag var bara tvungen att vila upp mig lite ifter gårdagens Lyckselefärd.
Jag har blivit utmanad av
Så här går det till:
*
Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg. Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa. Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem. Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.
Håll i er, här kommer 7 saker om mig:
*
Jag är otroligt morgontrött och måste stiga upp minst en halvtimme före alla andra för att inte vara sur och elak.

*

Jag älskar att prata och kan säkert prata hål i huvudet på vem som helst


*


Jag kan inte se en film utan att kommentera möbler eller andra detaljer som ingen annan lägger märke till eller handlingens fel och brister eller skådespelarnas utseende....eller...vad som helst. Enligt en av mina närstående pratar jag hela tiden :P


*


Jag är glad och positiv för det mesta och om jag blir arg går det fort över


*


Jag kan ta på mig en tröja avig utan att märka det och så går jag omkring så ända tills någon säger till. (jodå, det har hänt, flera gånger)


*


Jag är generös med värme och omtanke och hjälper gärna till om jag kan

~*~

Nu ska jag skicka utmaningen vidare till 7 st och det är svårt att välja. Jag hoppas att ingen av er nyss har fått den här utmaningen.

Agnes Shabby Chic

Bläckhornet

Golden & Vitt

Klewas krypin

Angelsusanne

Jag blommar

Karin Lindström

3 kommentarer:

Maria sa...

Tack för utmaningen! Nu är du den tredje som ger mig den =)
Jag har gjort en liknande tidigare, men om jag kommer på 7 nya saker så ska jag göra den. Vi får väl se om den dyker upp på bloggen...
Ha en bra dag!

A home far away sa...

Vilken kul utmaning, alltid roligt att få veta mer om bloggarna:-


Hoppas att du har en fin kväll
Kram Gunilla i Singapore

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Hittade din fina blogg i mitt länkande hit å dit. En trevlig blogg som jag gärna gör ett återbesök till. Ha det gott. C