måndag 27 oktober 2008

Frostigt

I dag har det inte varit så fint väder här, frosten är fortfarande kvar överallt och solen lyser med sin frånvaro, jag tycker att det känns lite tråkigt i största allmänhet.
Då är det desto roligare att läsa era kommentarer, ni är så gulliga och man blir så uppmuntrad.

Men i min säng är det inte frost, där huserar änglar. Lakan och kuddöverdrag fick jag till julklapp av svärdottern, hon vet ju att jag älskar änglar.


Och om jag skulle frysa så sveper jag in mig i min sköna vita fleecefilt....med änglar på... naturligtvis.

Annars har jag inte så mycket att skriva om eller visa i dag, inspirationen tryter både när det gäller pyssel och bloggande. På förmiddagen gick jag ner till mitt hobbyrum för att hitta på nåt men det slutade med att jag stod och vek tvätt och laddade tvättmaskinen i stället.

Jag har ju ett par virkprojekt på gång förstås men dom är inte i skick att visas upp ännu så här blir inte mer för ögonblicket

Tänk varma tankar och tänd ett ljus i mörkret

Kram

8 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Det är fint med änglar, men hemmma hos mig finns inte en enda.
Kram Lotta

Lallis - liv och leverne sa...

Så fint med änglar tycker jag:)
Kram Lallis

Ullis/Leva på landet sa...

Så härliga änglar du ar i sängen. I blan tryter idéerna och då får man göra något annat.

Ha en skön vecka!
Kram Ullis

Karin Lindström sa...

Hej!

Jag läste inte mina kommentarer innan mejlen, men jag förstår nu att det var du som var intresserad av ett fat! Så synd att det inte fanns kvar, men jag lovar att höra av mig om det inte säljs!

Du måste verkligen sova rofyllt bland änglarna på molnen! Så fint.

Ha en fortsatt bra vecka, och jag hoppas pyssel lusten kommer tillbaka. Har du köpt Allers julmagasin? Jag tycte det var jättemycket mysigt i den. Blev riktigt inspirerad, annars pysslar jag inte så mycket!

Kram på dig och vi ses snart igen!
Karin

StrandviksVillan sa...

Andra besöket här idag ;)
Hehe... skrattade åt ditt skogsäventyr! Och jag har fortfarande inte testat Polyvore, är så trött på kvällarna nu och idag jobbar jag till 21.
Ha en bra dag!

Monika sa...

Hej på dej du!

Här kommer jag med en liten utmaning till dej.

Vilket gulligt sänglinne! Änglar går alltid hem!

Ha det bäst!

Kramisar

Monika

Mjuka sa...

Vilken underbar frostig bild!! Ser jättefint ut! Änglatäckena ser ljuvliga ut
Ha en fin kväll
kram Malin

"M" sa...

Visst är det vackert med frost...vill ha snö åxå....