söndag 12 oktober 2008

Mera lek

Lite tidigt att visa vinterbilder kanske men jag var ju tvungen att leka lite till. Det blev väl inte rikgtigt som jag hade tänkt mig, påminnner lite om gamla Starlet-bilder från 70-talet. Men på den tiden var det inte en björk utan en söt pojke på bilden.
Kärleken är beständig, det är bara föremålen som växlar...hehe...
Sanningen är att jag älskar verkligen björken på bilden, den står utanför vårt köksfönster och är vacker alla tider på året, till och med på hösten när alla löven blåst av och den står där med nakna grenar. Därför överser jag med att den utarmar gräsmattan och tar död på alla blommor i rabatten intill. Jag vill inte vara utan den.
Nu ska jag försöka sluta leka och hoppa i säng så jag får några timmars sömn innan jag får nästa ljusa idé:)
Sov gott och dröm sött
och vakna med ett leende på läpparna

3 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Vad du är duktig med bilder:)
Ha nu en riktigt fin söndag.
KRAM!

Tingeltangel sa...

Det blev ju jättefint. Björken är verkligen imponerande.

Monika sa...

Tack snälla för din goa kommentar!

Att vara drabbad av ständig värk är verkligen inte "bara". Du har det säkert lika jobbigt med ditt mellan varven som jag har med mitt.

Trist att vi ska behöva ha det gemensamt!

Men efter att bara ha hunnit med att kika runt lite här hos dej så ser jag att vi också har betydligt fler och roligare saker gemesamt än det :o)

Hit vill jag självklart återvända så jag länkar! Hoppas det är OK?

Kramar till dej

MOnika