måndag 6 oktober 2008

Dagens Polyvore

6 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

TACK för din gulliga kommentar!
Vad kul att du också gör collage på Polyvore, SNYGGT!!!

: )

KRAM, Jenny

<3

angelsusanne sa...

Hej vännen.
Oj vilken fin blogg sida du har gjort.
TACK igen för den underbara ängeln.Vad gullig du är som tänker på mig.
Jag känner mig som en mamma åt Maria.Det är svårt att inte tycka om henne.Hon är så himla go.Vi försökte då att göra hennes födelsedag bra.
Hoppas allt är bra med dig/er??
Skulle vara kul att få träffas igen och sitta & söra......Stor kram

Christina sa...

Hittade hit via Lallis blogg och tänkte att jag får ge mig till känna och inte smyga.

Trevlig blogg du har
Christina

Petra sa...

Håller med övriga talare - fin blogg!

Jenny Oak Fae sa...

TACK!!!

Ha det GOTT..!

KRAM, Jenny

<3

Lallis - liv och leverne sa...

KOmmer in och säger hej och önskar dig en fin kväll.
Kram lallis